فرماندارشهرستان اهر، گفت: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای رونق تولید توأم با اشتغال از اولویت‌های مهم در شهرستان اهر است.

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای رونق تولید از اولویت‌های مهم شهرستان اهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  محمودی، فرماندارشهرستان اهر در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر، گفت: از ادارات نیز انتظار می‌رود با سرمایه گذاران در جهت اخذ مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاری همکاری‌های لازم را انجام دهند و از مانع تراشی‌های بی مورد خودداری کنند.

وی، افزود: با توجه به اینکه شهرستان اهر با دارا بودن پتانسیل‌های خوب در بخش‌های کشاورزی و دامداری بهترین فرصت برای سرمایه گذاری هم برای تولید و هم برای ایجاد اشتغال است.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از تشکیل کمیته اجرایی رونق تولید در شهرستان اهر برای همفکری و احصای موانع تولید و رفع این موانع خبر داد.

محمودی، همچنین خواستار احصای کمبود‌های زیرساختی و زیربنایی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در روستا‌های فاقد دهیاری از سوی ادارات خدمات رسان جهت اجرای به موقع طرح‌ها شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز، گفت: با توجه به اینکه در شهرستان اهر بیکاری بیشتر است، برنامه ریزی‌های لازم جهت حمایت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری برای حل مشکل بیکاری لازم و ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده، گفت: در تحقق رونق تولید یکایک مردم جامعه سهم دارند و این هم در گرو مصرف کالا‌های تولید داخل است که هم باعث از بین رفتن رکود واحد‌های تولیدی و هم باعث رونق تولید خواهد شد.

وی، همچنین با اشاره به پیش رو بودن ماه رمضان، گفت: هرچه می‌توانیم برای معیشت مردم و مقابله با گرانی کالا و گران فروشی در آستانه ماه رمضان تلاش کنیم و این مهم وظیفه مسئولان است.

انتهای پیام/ش

 

تشکیل کمیته اجرایی رونق تولید در شهرستان اهر

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.