سردار ظهیری گفت: در طرح سوم پاکسازی و امنیت اجتماعی پایتخت، ۷۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۷۰ سارق نیز دستگیر شدند.

جمع آوری ۷۰۰ معتاد متجاهر در طرح پاکسازی امنیت و انضباط اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در نشست خبری که صبح امروز (پنجشنبه) در خصوص بررسی و عملکرد پلیس پیشگیری در راستای اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی در پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی ناجا و فرماندهی تهران بزرگ، طرح پاکسازی نقاط آلوده پایتخت انجام شد.

وی افزود: در سطح پایتخت نقاطی وجود داشت که افراد متخلف اقدام ناهنجاری‌هایی از قبیل مزاحمت، فروش موادمخدر، اوباش گری و ... داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه این طرح با دستور مقام قضایی در سه مرحله اجرا شد، تصریح کرد: در هر مرحله از این سه طرح حدود ۴۰۰ نفر از ناهنجاران و معتادان متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

وی افزود: در طرح سوم پاکسازی و امنیت اجتماعی پایتخت، ۷۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری  و ۷۰ سارق نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری با بیان اینکه این طرح از سوم اردیبهشت سال جاری آغاز شد، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۴۰ نفر از سارقان و اراذل و اوباش دستگیر شدند، لذا این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و از شهروندان در خواست داریم تا با مشاهده این گونه موارد موضوعات را به پلیس گزارش دهند تا در راستای قانون با افراد متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار