رئیس‌جمهور ونزوئلا خواستار گفتگوی مخالفان با دولت شده و وعده داد که شنبه و یکشنبه آینده را روز ملی گفتگو، اقدام و پیشنهاد از سوی همه متصدیان امور اعلام می‌کند.

نیکلاس مادورو: آماده مذاکره و اصلاح اشتباهات هستمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در سخنرانی خود به مناسبت روز کارگر در کاراکاس خواستار گفتگوی مخالفان با دولت شده و وعده داد که شنبه و یکشنبه آینده را روز ملی گفتگو، اقدام و پیشنهاد از سوی همه متصدیان امور اعلام می‌کند.

مادورو وعده داد که شنبه و یکشنبه آینده را «روز ملی گفتگو، اقدام و پیشنهاد از سوی همه متصدیان امور» اعلام می‌کند تا به دولت و شخص مادورو بگویند که خواستار اعمال چه تغییراتی هستند.

وی تاکید کرد: «مایلم برنامه‌ای اتخاذ کنم تا همه چیز را تغییر و ارتقا دهم و اشتباهات را اصلاح کنم.»

مادورو در این سخنرانی آمریکا و اپوزیسیون داخلی را به تلاش برای جنگ داخلی در ونزوئلا متهم کرد.

وی بر حفظ آرامش، خردورزی، برخورداری از اعصابی پولادین در مقابل توطئه‌های امپریالیسم و حضور هواداران خود در خیابان‌ها برای حمایت از انقلاب بولیواری تأکید کرد.

مادورو در واکنش به سخنان الیوت آبرامز، مسئول ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ونزوئلا درباره بر باد رفتن دستاورد‌های هوگو چاوز بر اثر سو مدیریت دولت نیکلاس مادورو، به تمسخر الیوت را طرفدار و دلسوز چاوز نامید و اظهارات وی را حماقت آمیز خواند.

مادورو همچنین شایعات مربوط به فرار وی به کوبا یک فروند هواپیمای اختصاصی را دروغ محض و زاییده ذهن توطئه گران مقامات آمریکایی خواند.

مادورو همچنین از جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به عنوان استاد جنگ افروزی در کشور‌ها یاد کرد.

مادورو همچنین در اظهارات خود در جمع هوادارانش گفت: «آن‌هایی که عامل کودتا بودند در حال فرار هستند و از یک سفارت به سفارت دیگر می‌روند. عدالت به دنبال آن‌ها است و دیر یا زود به خاطر خیانت و جرایم خود راهی زندان خواهند شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت به اين ميگن شجاعت
آخرین اخبار