سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تا دقیقه ۸۰ بازی ۲ تیم فوتبال پایاپایی را ارائه دادند، اما از آن به بعد تمرکزمان را از دست دادیم.

علوی: تا دقیقه ۸۰ بازی پایاپای بود/ فصل بعد استقلال خوزستان تیم داری خواهد کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست مقابل استقلال درمورد این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی را دیدیم، تا دقیقه ۸۰، هر ۲ تیم فوتبال پایاپایی به نمایش گذاشتند و بعد از آن ما تمرکزمان را از دست دادیم. به بازیکنانم گفته بودم که مراقب ارسال‌ها باشند، اما متاسفانه کم دقتی کردند.

او در مورد اینکه سال بعد در این باشگاه می‌ماند یا خیر گفت: درمورد سال بعد باید از باشگاه سوال کنید. در این مورد صحبتی هم با من نشده است. سعی می‌کنیم در ۲ بازی آینده به مانند امروز با قدرت ظاهر شویم.  

علوی در مورد اینکه امروز تیمش آمده بود نبازد یا هدف دیگری داشت بیان کرد: برای بازی امروز برنامه ریزی کرده بودیم. بازیکنان جوانی در تیم ما حضور دارند که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. امیری و شیرازی اولین‌بارشان بود که در آزادی بازی می‌کردند. نتیجه عادلانه برای این بازی مساوی بود، اما استقلال به خاطر تجربه‌اش برد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این فصل مورد حمایت مالی قرار نگرفت و آیا قرار است فصل بعد در لیگ یک شرکت کنند یا نه گفت: این سوال باید از مدیریت باشگاه پرسیده شود. تا الان چهار پنج مربی عوض شده‌اند و در طول فصل هم مشکلات زیاد بود. به‌هرحال باید در مورد این مسائل و مشکلات از مدیریت باشگاه بپرسید، اما مسلماً باشگاه در فصل بعد هم تیم‌داری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

صادقی: باشگاه استقلال این روز‌ها استرس زیادی را تجربه می‌کند/ شرایط در آسیا بسیار سخت است

فرهاد با ۴ معروف بازگشت

استقلال خوزستان به لیگ دسته اول فوتبال ایران سقوط کرد


انتهای پیام/

صحبت های علوی بعد از شکست مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار