بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در چند بازی گذشته شانس ذاشتیم خودمان را به بالای جدول برسانیم و قهرمان شویم، اما از دستش دادیم.

منتظری: شانس قهرمانی داشتیم اما از دستش دادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل تیم استقلال خوزستان در مورد این دیدار اظهار کرد: بازی کمی گره خورد و اشتباه داشتیم، اما برنده بازی شدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. متاسفانه شانس قهرمانی داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم و از دست دادیم.

او در مورد شفر گفت: شفر برای من خیلی زحمت کشید و بعد از مصدومیتم اعتقاد خاصی به من داشت. در این باره با فتحی حرف نزدم، اما اگر از من سوال هم می‌شد ترجیح می‌دادم حرفی نزنم، چون در حیطه من نبود و شخصیت من را مردم می‌دانند و در این موضوعات ورود نمی‌کنم.

منتظری ادامه داد: مراقب هستم وارد بازی‌ها نشوم و صحبت درباره شفر درست نیست و حتی با او تماس گرفتم. او استقلال را دوست داشت.

او درمورد اینکه با فتحی در این مورد صحبت کرده است بیان کرد: پس از آمدن به هتل به اتاق رفتم و در برکناری شفر با فتحی نه حرف زدم و نه نظری دادم. بعید می‌دانم فتحی بگوید ۳ ساعت با من حرف زده است. وظیفه من بازی کردن است و وارد این بازی‌ها نمی‌شوم و تصمیم باشگاه برکناری شفر بوده است.

منتظری در مورد قهرمانی در لیگ گفت: قهرمانی لیگ را از دست دادیم و کارشناسان باید علت یابی کنند و تصمیم بگیرند و متاسفانه از هوادارانی که آمدند تشکر می‌کنم و باید بجنگیم تا پیروز شویم، اما قهرمانی را از دست دادیم.


بیشتر بخوانید:

صادقی: باشگاه استقلال این روز‌ها استرس زیادی را تجربه می‌کند/ شرایط در آسیا بسیار سخت است

فرهاد با ۴ معروف بازگشت

استقلال خوزستان به لیگ دسته اول فوتبال ایران سقوط کرد


انتهای پیام/

صحبت های منتظری بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار