مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : در ماه مبارک رمضان ۵ ویژه برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی روی آنتن می رود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبارلوئی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار با عنوان «قرار آسمانی» و ویژه برنامه سحر با عنوان «سحرگاهان و ویژه برنامه جمع خوانی قرآن کریم با عنوان «تلاوت نور» را برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی کرده است که این برنامه‌ها به صورت زنده پخش خواهند شد.

انبارلوئی در ادامه به ساعت پخش برنامه‌های سیما اشاره کرد و افزود: برنامه افطار بعد از خبر ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۷۵ دقیقه، برنامه سحر یک ساعت قبل از اذان صبح به مدت ۶۰ دقیقه و برنامه تلاوت نور هم بعد ازظهر‌ها به مدت ۷۰ دقیقه از شبکه قزوین روی آنتن می‌رود.

وی گفت: رادیو قزوین هم ویژه برنامه‌های «ماه عاشقی» و «فیض سحری» را برای اوقات افطار و سحر تمهید کرده است.

انبارلوئی افزود: برنامه افطار رادیو قزوین حدود یک ساعت قبل از افطار به مدت ۷۵ دقیقه و برنامه سحر به مدت ۱۰۵ دقیقه لحظات بامدادی را همراه با شنوندگان روزه دار خواهد بود.

وی همچنین به ویژه برنامه‌های رسانه استان در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های افطار و سحر، برای مناسبت‌هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه گفت: پوشش ویژه برنامه‌های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش‌های ویژه خبری، از مهمترین برنامه‌های معاونت خبر در ماه مبارک رمضان است.

انبارلویی افزود: معرفی و اطلاع رسانی ویژه برنامه‌های رادیویی و تلوزیونی در ماه مبارک رمضان، طراحی و انتشار عکس نوشت و پوستر‌های مناسبتی، ادعیه، نکات مربوط به روزه داران، طراحی اینفوگرافیک با موضوعات متنوع و مرتبط با ماه رمضان، تولید ۵ کلاکت کلیپ‌های سبک زندگی و موصوعات روزه داری با عنوان "نقطه ویرگول"، راه اندازی پویش "افطاری ساده" و انتشار ادعیه روزانه در بستر‌های مختلف هم از فعالیت‌های معاونت فضای مجازی برای ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ک

در ماه مبارک رمضان ۵ ویژه برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی روی آنتن می رود

برچسب ها: رادیو ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.