مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت خود و حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال درباره شایعاتی که پیرامون دلایل حضور نداشتن او در تمرینات منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر نوروزی در جریان آن هست، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و ۲۰ سانتی متر خون ریزی داشت و این مصدومیت نیاز به حداقل ۲ تا ۳ ماه استراحت دارد، اما من همه تلاش خود را انجام دادم و با کمک کادر پزشکی شرایط من به شکلی پیش رفت که با گذشت ۲ ماه، بهبود پیدا کردم و اکنون در حال تقویت عضلانی خود هستم. اگر این مرحله را سپری نکنم و خودم را تقویت نکنم، قطعا نمی‌توانم برای تیم به میدان بروم، زیرا دوباره دچار آسیب دیدگی می‌شوم و حتی امکان دارد فوتبال من تمام شود.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط عضله همسترینگ این احتمال وجود دارد که رباط صلیبی من پاره شود. به همین دلیل روزی سه جلسه زیر نظر دکتر نورزوی به تمرین می‌پردازم و همه تلاشم را می‌کنم تا با تمام توان برای استقلال به میدان بروم. فعلا تمام تمرکز من این است که عضله خود را تقویت کنم و سپس برای ادامه حضور در تمرینات آماده می‌شوم.

صیادمنش درباره زمان اضافه شدنش به تمرینات بیان کرد: بعد از دیدار با استقلال خوزستان کنار تیم تمرین خواهم کرد و اگر خدا بخواهد در بازی‌های بعدی و پایانی لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک می‌کنم.

او درباره خبر سرماخوردگی خود گفت: در این مدت دچار سرماخوردگی شدم که البته دلیل غیبت من سرما خوردگی نیست و بعد از دیدار با استقلال خوزستان دویدن در کنار بازیکنان دیگر در تمرین را آغاز می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

منشا جایی در استقلال ندارد

نیمکت استقلال خلوت شد / دستیاران خارجی شفر رفتنی شدند

شفر در اردوی استقلال حاضر شد

دلیل حضور شفر در اردوی استقلال چه بود؟

رونمایی از مدرک مربیگری فرهاد مجیدی+ عکس

حسینی کار دست استقلال داد

پشت پرده اخراج ۳ دستیار شفر چه بود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار