حسینی گفت: صنعت، معدن و تجارت کشور یکی از موثرترین بخش‌های اقتصادی کشور بوده و تولید یعنی صنعت و معدن که موتور محرک کشور و مکمل بخش بازرگانی است.

تولید موتور محرک کشور و مکمل بخش بازرگانی استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید شریف حسینی معاون‌امور حقوقی و مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال رونق تولید گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امسال باید مسیر تولید افزایش پیدا کند، سال نو با اتفاقات عجیبی برای برخی از استان‌ها شروع شد. اتفاقاتی که داشته‌ها تولیدکنندگان ما را دچار خسارت کرد.

وی افزود: صنعت، معدن و تجارت کشور یکی از موثرترین بخش‌های اقتصادی کشور است و ما در کنار هم پیش قراولان بخش تولید کشور هستیم و تولید یعنی صنعت و معدن که موتور محرک کشور و مکمل بخش بازرگانی است.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید در شرایط کنونی کشور در کنار هم باشیم، در واقع در کنار هم بودن برای تدوین استراتژی‌هایی است که باید در سال ۹۸ انجام شود و این استراتژی‌ها در واقع برای دستیابی به مسیر‌های مشخص شده با هزینه‌های کمتر و بهینه است.


بیشتر بخوانید: نقش اقتصاد دانش بنیان در رونق تولید/ارزش افزوده، مولفه‌ای تاثیرگذار در شکوفایی عرصه تولیدی کشور 


حسینی تصریج کرد: اجرای سیاست‌های تدوین شده وزارتخانه به عهده روسای سازمان‌ها و مدیران عامل است و هر اتفاق اقتصادی که در کشور رخ می‌دهد، یک نگاه جامعه به وزرات صنعت، معدن و تجارت است، به همین دلیل باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده، فرصت‌ها و تهدید‌ها را بررسی کنیم تا بتوانیم کار‌ها را بهتر پیش ببریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در چنین گردهمایی‌هایی مواردی مطرح شود که براساس واقعیت‌های سطح جامعه باشد و بتوانیم در سیاست‌های کلان از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برای بهبود وضع اقتصادی باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار