رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز خبر داد:

اجرای ۱۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در مهریز

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز از اجرای ۱۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید علی کارآموز رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز با اشاره به اینکه  معلمان به عنوان موثرترین عامل نیروی انسانی پیشرفت جامعه هستند، گفت: ۱۰برنامه به مناسبت هفته معلم در این شهرستان اجرا می شود.

وی  با اشاره به اینکه  تکریم معلمان محدود به یک هفته و روز نیست، افزود: معلمان در صدر سرمایه‌های اجتماعی قرار گرفته و از آنان به عنوان منبع تربیتی فکری به نظریه یاد می‌شود این نشان از ارزشمند بودن فرهنگیان است.

کاڔآموز با اشاره به اجرای ۱۰برنامه ویژه بزرگداشت معلم در شهرستان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، اجرای زنگ سپاس معلم با حضور مسؤلان استانی و شهرستانی، از مهم‌ترین برنامه این هفته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: اجرای سه ویژه برنامه ورزشی مخصوص آقایان و بانوان فرهنگی با اهدای جوایز ارزنده، دیدار با امام جمعه و خانواده‌های شهدای فرهنگی و تکریم آنها، غبار روبی قبور شهدای گمنام و حضور پرشکوه فرهنگیان در نماز سیاسی عبادی جمعه در روز گرامی داشت مقام معلم انجام می‌شود.

کارآموز افزود: تجلیل از معلمان بازنشسته، عیادت از بیماران فرهنگی و حضور مسؤلان شهرستان مهریز در مدارس مختلف و تجلیل از آن‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در مهریز است.

انتهای پیام/ی

اعلام برنامه های هفته معلم درمهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار