دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کردستان از افزایش ۸۰ درصدی کشف سوخت قاچاق در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در فروردین ماه سال جاری میزان قاچاق کالا در استان روند کاهشی داشته است به گونه ایی که میزان قاچاق دام در ماه جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۸۵ درصدی مواجه بوده است.

علی خداویسی افزود: باتوجه به نوسانات نرخ ارز و تفاوت قیمت سوخت در استان وهمچنین همجواری با اقلیم کردستان، بیشترین آمار قاچاق مربوط به قاچاق سوخت است که میزان کشفیات آن در فروردین ماه سالی جاری ۸۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه فروردین ماه سال گذشته ۱۰۸ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت در استان کشف شد افزود:این میزان کشفیات فروردین ماه سال جاری با ۸۰ درصد رشد به ۱۹۵ هزارو ۵۱ لیتر رسیده است.

خداویسی در ادامه بیان کرد:با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید همه‌ی دستگاه‌ها باید در راستای مقابله با قاچاق قدم بردارند چرا که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل اصلی در رونق تولید مبارزه با قاچاق است.

انتهای پیام/ع

کاهش قاچاق دام در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.