معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:کارگران استان بوشهر بدانند که مجموعه کمیسیون کارگری مدافع حقوق آن‌ها است.

کارفرمایان حامی حقوق کارگران در استان بوشهر تجلیل می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر افزود: از مدیران و مجموعه‌هایی که رضایت‌مندی حداکثری قشر کارگر را فراهم می‌سازند باید تقدیر کنیم.

وی بیان کرد: کارفرمایان و پیمانکارانی که بیشترین حد تلاش خود را برای احقاق و استیفای حقوق کارگران داشته‌اند در مناسبت‌های پیش رو تقدیر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کارگران استان بوشهر بدانند که مجموعه کمیسیون کارگری مدافع حقوق آن‌ها است و در مورد حقوق و مطالبات آن‌ها با دغدغه‌مندی تمام این را وظیفه خود می‌داند.

وی عنوان کرد: استان بوشهر کمترین مطالبات کارگری را دارد و این در حالی است که در استان بوشهر تراکم کم‌نظیر مجموعه‌های کار و کارگری را در سطح استان نسبت به سایر نقاط کشور داریم.

انتهای پیام/م

استان بوشهر کمترین مطالبات کارگری را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدماتی
۱۱:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
از آقای خورشیدی عاجزانه خواستاریم تامشکل بیمه نبودن نیروهای (اوتی)شاغل دربیمارستان امام خمینی (ره)شهرستان کنگان راهم پیگیری کنند.من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۱:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
لطفا به داد ما کارگرای خدماتی بیمارستان امام خمینی استان بوشهرشهرستان کنگان برسید باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستیم ولی متاسفانه بدون قراردادومزایای قانون کار هستیم حقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنیم