قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران درباره اقدامات ویژه این معاونت برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

اقدامات معاونت حمل و نقل شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی که امروز (چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه) با حضور تمام سازمان‌های مرتبط با ترافیک شامل راهداری، پزشکی قانونی، اورژانس و غیره برگزار شد، اظهار کرد: امسال مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با سی‌ام ماه رمضان مصادف و برگزاری مراسمی برای بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به تردد زائران توسط مترو گفت:  پیش بینی شده برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خط مترو تهران با حدفاصل ۴ دقیقه به شرکت کنندگان در این مراسم خدمت‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی اتوبوس برای مراسم پیش بینی شده است، افزود: برای تردد در داخل بهشت زهرا (س) سعی شده ون‌هایی اختصاص یابد تا مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

افندی‌زاده گفت: منطقه ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران مسئولیت علائم و خط کشی را بر عهده گرفته‌ است و احتمالاً ساعت مراسم از ۱۷ تا افطار خواهد بود.

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در پایان از آمادگی کامل شهرداری تهران  برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار