پرسپولیس در صورت برتری مقابل تراکتور، راه همواری برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم پرسپولیس تهران امروز در حالی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف به تراکتورسازی تبریز می رود که ممکن است این بازی سرنوشت قهرمانی شاگردان برانکو را تعیین کند.

پرسپولیسی‌ها امروز در تبریز و در حضور طرفداران پرشور تراکتور باید با ارائه عملکردی قابل قبول، راه قهرمانی شان را هموارتر از گذشته کنند که این مهم تنها با پیروزی در این بازی حساس محقق خواهد شد. در صورتیکه شاگردان برانکو بتوانند از سد تراکتور بگذرد، حتی با ۲ تساوی در بازی‌های باقیمانده مقابل دیگر نماینده تبریزی یعنی ماشین سازی و پارس جنوبی جم لیگ قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد.

اما در صورتی که پرسپولیس در بازی امروز مقابل تراکتورسازی تبریز مساوی کند و در ۲ بازی پیش رو مقابل ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم ببازد و از طرف دیگر تیم دوم جدول یعنی سپاهان اصفهان ۲ بازی پیش روی خود را ببرد و از یک بازی مساوی بگیرد، قهرمانی پرسپولیس از دست خواهد رفت چرا که سپاهان با یک امتیاز بیشتر قهرمان خواهد شد.

در یک سو اگر شاگردان برانکو در سه بازی پیش رو به تساوی مقابل حریفان رضایت دهد، در حالی که سپاهان هر ۳ بازی را پیروز شود، باز هم سپاهان قهرمان خواهد شد.

در حالی که پرسپولیس تنها یک بازی را ببرد و دو بازی باقی مانده را ببازد، سپاهان نیز دو بازی را پیروز شود و یک بازی را ببازد، پرسپولیس قهرمان خواهد شد. با این حال بهترین نتیجه ممکن برای پرسپولیس کسب پیروزی در ۳ بازی پیش رو است. چرا که با اقتدار و با کسب ۶۵ امتیاز و پیشی گرفتن از سایر مدعیان بالای جدول، جام را برای سومین بار بالای سر خواهد برد.

پرسپولیس در ۳ بازی باقی مانده اش در لیگ برتر، باید حداقل یک بازی را ببرد تا خیال خود را از هتریک قهرمانی خود راحت کند. اگر این پیروزی مقابل قرمزپوشان تبریزی صورت بگیرد، به طور حتم لذت قهرمانی برای را پرسپولیسی‌ها را دوچندان خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند


انتهای پیام/

احتمالات قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار