رابطه مهدی تاج و کارلوس کی روش در روز‌های اخیر با توجه به طلب این سرمربی به یک خصومت تبدیل شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین اقدام خود ایران را تهدید به شکایت کرد و در نهایت آنقدر در مورد این موضوع اصرار کرد تا فدراسیون فوتبال ایران از وی به دلیل اتهامات اخیر شکایت کند.

کی روش بارها در مصاحبه با رسانه های کلمبیا تاکید کرد که ایران طلب وی را پرداخت نکرده است و فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج نیز مدعی شدند پول او حاضر است و باید با راهکار مناسب به دست کی روش برسد.

مهدی تاج و کارلوس کی روش رابطه دوستانه خوبی با هم برقرار کرده بودند و بارها در مورد مواضع خودشان در قبال یکدیگر با قلبشان حرف زدند و امروز هر دو نفر با قلبشان تلاش می کنند تا حرف خود را به کرسی بنشانند و فیفا را مجاب کنند در ادعاهای اخیر طرف مقابل مقصر است و باید تاوان بدهد.
 
البته کی روش در ماجرای ارتباط با مهدی تاج مصلحت نگری را به اوج خود رساند‌. تمام اهالی فوتبال یادشان می آید که کی روش در زمان ریاست تاج در سازمان لیگ اعلام کرده بود برنامه لیگ برتر را یک راننده تاکسی نوشته است اما پس از انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون این ۲ با هم مانند برادر شدند که سرمربی سابق تیم ملی هرکسی را مورد انتقاد و حتی اهانت قرار می داد به تاج هیچ کاری نداشت.

با این وجود اظهارنظرهای اخیر کی روش ثابت می کند او بار دیگر به دیدگاه سابق خود نسبت به تاج بازگشته و حتی در یک کلام او را فردی که فقط دروغ می گوید.
 
قلبهای نا آرام/ تاج و کی روش کات کردند
از طرفی مهدی تاج هم که همواره لب به تعریف و تمجید از کی روش می گشود به تازگی از طریق بیانیه فدراسیون تحت امرش او را به غیرحرفه ای گری و ارتباط با برخی رسانه ها و مدیران فدراسیون متهم کرده است. تاج و دوستان به حدی از رفیق سابقشان شاکی هستند که حتی پای فدراسیون کلمبیا و کنفدراسیون آمریکای جنوبی را هم به ماجرا باز کرده اند تا با تذکر آنها کی روش از مواضعش عقب نشینی کند.

روزی قلب هر دو برای پیروزی ایران می تپید و امروز قلب های نا آرام هر دو برای پیروزی در پرونده شکایت در فیفا به تپش افتاده است.
 
قلبهای نا آرام/ تاج و کی روش کات کردند
 
آنچه واضح است مهدی تاج و کی روش رابطه دوستانه شان را از دست دادند و این روز ها قانون در مورد این پرونده حرف اول را می زند.

کاش در مورد حضور مربیان خارجی در ایران ما هم کمی حرفه ای فکر کنیم و آنقدر رابطه را قانونمند کنیم که نیاز به من بمیرم و تو بمیری نداشته باشد و روز جدایی هم قانون حرف بزند و در نهایت قلب هایمان را در بازی های قراردادی و حرفه ای دخالت ندهیم.


انتهای پیام/

قهر تاج و کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار