وزارت خارجه آمریکا، آشکارا به حمایت واشنگتن از تروریست‌های موسوم به کلاه‌سفید‌ها در سوریه اعتراف کرد.

آمریکا پس از انکار‌ها و فریبکاری‌های فراوان به حمایت از کلاه‌سفیدها اذعان کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، سازمان تروریستی کلاه‌سفید‌ها با شعار‌های بشردوستانه در مناطق تحت کنترل تروریست‌های جبهه النصره که شاخه القاعده در سوریه است، فعالیت می‌کند.

گزارشگر الاخباریه سوریه گفت آمریکا پس از دروغ‌ها، انکار‌ها و فریبکاری‌های فراوان، آشکارا به حمایتش از گروه تروریستی کلاه‌سفید‌ها اعتراف کرد. این گروه با شعار‌های دروغین بشردوستانه در مناطق تحت کنترل تروریست‌های جبهه النصره در سوریه فعالیت می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا با اعلام حمایت از این گروه تروریستی، فاش کرد شماری از مسئولان ارشد وزارت خارجه این کشور با اعضای این گروه تروریستی هفته گذشته دیدار و با آنان درباره مجموعه‌ای از موضوعات گفتگو کردند. وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: «ما به حمایت از کلاه سفید‌ها و فعالیت قهرمانانه آنان که نجات‌بخش زندگی هاست افتخار می‌کنیم.»

گزارشگر این شبکه گفت این حقیقت و حقایق دیگر ثابت‌کننده حمایت شماری از کشور‌ها و در صدر آن‌ها آمریکا از گروه تروریستی کلاه سفیدهاست.

شبکه‌های تروریستی و نیز گروه تروریستی کلاه سفید‌ها و حامیان آنان به روایت‌های دروغین و ساختگی خود درباره به کارگیری سلاح‌های شیمیایی در تعدادی از مناطق سوریه متوسل شده‌اند و دولت سوریه را به این حملات متهم کرده‌اند. آخرین این اتهامات نیز در برخی مناطق ادلب و حومه شمالی حماه بود. آنان صحنه‌های ساختگی جدیدی را درباره به کارگیری سلاح شیمیایی به وجود آوردند تا ارتش سوریه را متهم و بهانه حمله غرب و آمریکا را به سوریه فراهم کنند.

دولت سوریه ژوئن گذشته تصمیم دولت آمریکا برای اختصاص شش میلیون دلار به گروه تروریستی کلاه سفید‌ها را محکوم و تأکید کرد از این تصمیم بوی تأمین مالی علنی تروریست‌ها به مشام می‌رسد و تجسّم مفتضحانه حمایت‌های آمریکا، فرانسه و انگلیس و برخی کشور‌های دیگر از اشکال مختلف تروریسم در سوریه از سال ۲۰۱۱ میلادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار