هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:بازی را بد شروع کردیم و غافلگیر شدیم. در ادامه برای گلزنی خیلی تلاش کردیم اما حریف به‌صورت متمرکز مشغول دفاع کردن بود و در نهایت روی یک غفلت گل دوم را خوردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم حدادی‌فردیروز پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر سایپا البرز در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فشار بازی‌ها نمی‌توان غافل شد، اما امروز خسته نبودیم. تیم خوبی با ۲۴ بازیکن آماده داریم.

وی افزود: بازی را بد شروع کردیم و غافلگیر شدیم. در ادامه برای گلزنی خیلی تلاش کردیم، اما حریف به‌صورت متمرکز مشغول دفاع کردن بود و در نهایت روی یک غفلت گل دوم را خوردیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: یک بازی حساس در جم و یک بازی حساس‌تر که آینده تیم را مشخص می‌کند در عراق پیش‌ِرو داریم و امیدوارم نتیجه گرفته و فصل را به‌خوبی به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا شکست برابر سایپا می‌تواند یک شوک مثبت به ذوب‌آهن برای تلاش بیشتر باشد، تصریح کرد: ما نیم‌فصل دوم را بسیار خوب شروع کردیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم. در فوتبال یک روز موقعیت دارید و می‌برید و یک روز هم می‌بازید. زیبایی فوتبال همین است و این بازی را فراموش می‌کنیم و به بازی در عراق فکر می‌کنیم.

حدادی‌فر درباره وضعیت خود برای فصل آینده بیان کرد: این موضوع به خیلی چیز‌ها بستگی دارد و باید دید مسئولان چه می‌خواهند.

وی درباره درگیری‌اش با رضاوند در لحظاتی از بازی گفت: صحنه‌ای پیش آمد و دعوایی شد و فرصت نداشتم بلند شوم و خواستم دعوا نشود که بازیکن حریف را گرفتم. از رضاوند عذرخواهی می‌کنم، منظوری نداشتم و امیدوارم به‌دل نگرفته باشد.

انتهای پیام/م

 

دیدارتیمهای سایپای البرز با ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.