امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام خواهیم بود و تنها در بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

جوی آرام در اکثر مناطق کشور/ آسمان تهران کمی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام خواهیم بود و بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های زنجان، قزوین و همدان بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بعد از ظهر پنج شنبه و جمعه دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های لرستان، مرکزی و برخی نقاط استان اصفهان بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین بعد ازظهر جمعه رگبار باران و رعد و برق در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید: بارش باران همراه با رعد و برق در شمال شرق کشور/آسمان تهران نیمه ابری است


از بعد از ظهر پنج شنبه و جمعه در سواحل شمالی دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود که بتدریج از شنبه با شمالی شدن جریان‌ها و کاهش نسبی دما روی سواحل دریای خزر، اردبیل و دامنه‌های البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران روی می‌دهد.

طی روز‌های آینده در بخش‌هایی از جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در یازدهم اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار