لیگ دسته اول فوتبال کشور با برگزاری دیدار‌های هفته سی و چهارم به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ آزادگان ۶ دیدار برگزار شد.

نتایج هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران

نتایج هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران

مس کرمان چهار - بادران تهران ۲

آلومینیوم اراک ۳ - سرخپوشان پاکدشت یک

قشقایی شیراز ۴ - شهرداری تبریز یک

شهرداری ماهشهر ۲ - فجر سپاسی یک

نود ارومیه یک - ملوان ۲

خونه به خونه (لغو شد) کارون اروند خرمشهر

گل ریحان البرز صفر - گل گهرسیرجان یک

تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کردند.

گل از گل سیرجانی‌ها شکفت

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی در آخرین دیدار خود مقابل تیم گل ریحان البرز صعود به لیگ برتر را جشن گرفت. شاگردان بگوویچ پس از قطعی شدن قهرمانی شان در هفته قبل مسابقات در این بازی هم با شکست دادن شاگردان مجتبی حسینی قدرت‌شان را به رخ سایر تیم‌ها کشیدند. تیم فوتبال گل ریحان البرز نیز در پایان بازی‌ها در رتبه سوم قرار گرفتند.

وداع شیرین با یک فصل تلخ

یاران پژمان نوری در آخرین بازی فصل به مصاف نود ارومیه رفتند و با گل‌های شهریار مقانلو و گل بخودی تیم رقیب فصل را با پیروزی به پایان رساندند. تک گل تیم نود را نیز فرزاد محمدی به ثمر رساند. تیم‌های ملوان و نود ارومیه به ترتیب فصل را با قرار گرفتن در جایگاه ۱۱ و ۱۳ جدول مسابقات به اتمام رساندند تا تیم فوتبال ملوان همچنان از سطح اول فوتبال ایران دور بماند.

جشنواره گل در کویر

تیم‌های فوتبال مس کرمان و بادران تهران در یک بازی که حساسیت چندانی نداشت به مصاف هم رفتند. شاگردان حسین خانی در این بازی با به ثمر رساندن ۴ گل قدرت خود را به رخ بادران کشیدند و نماینده تهران را با شکستی سنگین در آخرین بازی فصل روانه پایتخت کردند. این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نارنجی پوشان به اتمام رسید.

سرخپوشان در دره ششم آرام گرفتند

شاگردان فراز کمالوند در تیم فوتبال آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر یک مقابل سرخپوشان پاکدشت به برتری رسیدند تا در پایان این مسابقات با ۴۸ امتیاز عنوان چهارم جدول لیگ دسته اول را به خود اختصاص دهند. در پایان بازی امروز شاگردان مهدی پاشازاده در ادامه روند نتایج ضعیف در هفته‌های پایانی، با قبول شکست برابر آلومینیوم در دره ششم قرار گرفتند.

گلباران در شهر گل و بلبل

مصاف ۲ تیم قشقایی شیراز و شهرداری تبریز هم مانند سایر دیدار‌ها بدون حساسیت دنبال شد، زیرا خیال بازیکنان و کادرفنی شهرداری بابت سقوط نکردن راحت بود. بازیکنان تیم قشقایی در آخرین دیداری که در فصل ۹۷_۹۸ میزبان بودن با نتیجه ۴ بر یک شهرداری را شکست دادند تا تیم تبریزی با یک شکست سنگین و خاطره‌ای تلخ و شیرین از بابت بقا در لیگ شیراز را ترک کند.

نوش دارو بعد از مرگ سهراب

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با نتیجه ۲ بر یک فجر سپاسی را بدرقه کرد تا با چشیدن طعم پیروزی راه لیگ دسته دوم را در پیش بگیرد. شاگردان فریسات با توجه به این که هفته قبل سقوط شان به دسته پایین‌تر قطعی شده بود، فصل را با پیروزی مقابل حریف سرشناس به پایان رساندند. ۳ امتیاز بازی هم نتوانست دردی از آن‌ها دوا کند. تیم فوتبال فجر سپاسی نیز با قرار گرفتن در رتبه ۹ جدول به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

شاگردان افاضلی ماندن در لب کارون را به حضور در مازندران ترجیح دادند

مدیران تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر با راحت شدن خیالشان از بابت بقا در لیگ دسته اول، در آخرین بازی برابر تیم خونه به خونه حاضر نشدند و ۳ امتیاز را به شاگردان میثاقیان تقدیم کردند. هومن افاضلی مربی تیم فوتبال کارون اروند دلیل حاضر نشدن در این دیدار را نبود منابع مالی دانست و به خاطر لغو این دیدار و کمبود منابع مالی به انتقاد از مدیران این باشگاه پرداخت.

جدول رده بندی لیگ آزادگان پس از پایان هفته سی و چهارم

نتایج هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران

اهدای جام به شاگردان بگوویچ

نتایج هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران

انتهای پیام/

لیگ آزادگان به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار