مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: اداره ورزش و جوانان در ۴ سال اخیر یک و نیم میلیون متر مربع فضا اعم از سرپوشیده و چمن طبیعی و مصنوعی ساخته است.

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در ۴ سال اخیر یک و نیم میلیون متر مربع فضا اعم از سرپوشیده یا چمن طبیعی و مصنوعی ساخته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمین خاکی نداریم، گفت: اکنون در زمینه زمین خاکی هزینه‌ای نمی‌کنیم.

کامیاب بیان کرد: سرانه ورزشی در شهرستان‌های استان فارس بالای یک متر است، در حالی که میانگین کشور ۸۰ سانتیمتر است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: رسانه‌ها توسعه استان فارس را در هر زمینه‌ای اشاعه دهند و ما هم تلاش می‌کنیم امکانات را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که در حوزه ورزش بانوان شده، افزود: ۱۳ سالن ویژه ورزش بانوان در شهرستان‌ها ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: اکنون در حال ساخت یک مجموعه ورزشی بانوان در شمال غرب شیراز هستیم.

کامیاب ادامه داد: اداره ورزش و جوانان، سال گذشته، حدود ۷ میلیارد تومان وام کارآفرینی به جوانان اختصاص داده است.

وی گفت: شب ۱۵ رمضان مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اداره ورزش و جوانان تدارک برگزاری یک جشن در سرچهان بوانات را فراهم کرده است که ۴۰۰ جوان برای شرکت در این جشن دعوت می‌شوند.

کامیاب افزود: دشمنان خارجی و نماینده‌های آن‌ها در پی مایوس کردن مردم هستند و فکر می‌کنند اگر مردم از نظر رفاهی و معیشتی در تنگنا باشند آن‌ها ناامید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال جنگ روانی در کشور است، ادامه داد: با وجود تلاش‌های دشمن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، برای ضربه زدن به کشور، اما جوانان اجازه نداده و از مملکت مراقبت کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه ماموریت ما و متولیان رسانه مهم‌تر از قبل است، تصریح کرد: نسل جوان با پیشرفت تکنولوژی هم نیاز‌ها و خواسته هایش متعدد شده و هم مورد هجمه کشور‌هایی قرار گرفته که از فرهنگ ناب و اصیل ایرانی – اسلامی ما هراس دارند.

کامیاب با بیان اینکه تلاش کنیم مردم را از خدمات نظام بهره‌مند کنیم، اضافه کرد: در برخی بخش‌ها نقص‌هایی هم داریم، اما برخی مواقع گوشزد‌ها باعث می‌شود تلنگری هم بخوریم و آن گوشزد، کار رسانه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: هر نقطه ضعفی وجود دارد گفته شود تا به پیشرفت ما کمک کند.

انتهای پیام/چ

وضعیت ساخت فضای ورزشی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار