استاندار اصفهان گفت:تحریم ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه مجمع نمایندگان استان در شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: لازم است برای بررسی دقیق مشکلات و مسائل فلاورجان میزی در استانداری تشکیل شود و با همکاری معاونین و مدیران مربوطه نسبت به رفع مشکلات با قیمانده از این جلسه تصمیم گیری گردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات واحد‌های تولیدی برای طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید احصا گردد، اظهار کرد: برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتفع خواهد شد و برخی نیز برای پیگیری بیشتر مسئولان کشوری منعکس می‌شود.

رضایی با بیان اینکه با همت، هماهنگی و همدلی بسیاری از مسائل و مشکلات حل و فصل خواهد شد، افزود: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را در جهت اشتغال و رونق تولید داشته باشیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در واگذاری زمین به واحد‌های تولیدی؛ صنعتی و دیگر بخش‌ها توجه لازم صورت گیرد، افزود: باید در راستای اختصاص تسهیلات بانکی برای آبیاری قطره‌ای تلاش شود تا از کشت غرقابی جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مزمن شده است و باید همت و اراده لازم در جهت رفع این مشکلات وجود داشته باشد، افزود: با توجه به تحریم‌های موجود باید انتظارات خود را معقول کنیم تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در شرایط موجود نیز می‌توان با قوت و قدرت کار کرد، افزود: تحریم‌ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت‌ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد؛ چرا که این هنر مدیریت است.

وی به مشکلات شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه و فرماندار باید مسائل محلی را حل و فصل نمایند.

رضایی خواستار توجه ویژه مدیران استان نسبت به رفع مشکلات شهرستان فلاورجان در ابعاد مختلف شد و افزود: باید مسائل با برنامه ریزی و زمانبندی لازم پیگیری و گزارش مربوطه ارائه شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: عزم همه مدیران باید کار و تلاش و خدمت به مردم باشد که در این راستا خداوند متعال نیز خداوند نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 

جلسه مجمع نمایندگان استان در شهرستان فلاورجان

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار