راز و رمز‌هایی که بند انگشت شما فاش می‌کند/ توصیه‌های ویژه امام رضا (ع) برای روز‌های باقی مانده از ماه شعبان/ یادداشت شریعتمداری درباره قتل طلبه همدانی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

راز و رمز‌هایی که بند انگشت شما فاش می‌کند/ توصیه‌های ویژه امام رضا (ع) برای روز‌های باقی مانده از ماه شعبان/ یادداشت شریعتمداری درباره قتل طلبه همدانی

راز و رمز‌هایی که بند انگشت شما فاش می‌کند
هرکدام از بند‌های انگشت می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند در واقع هر کدام از آن‌ها می‌توانند بگویند شما چه جور آدمی هستید.


۷ شگرد برای پیشگیری از سرقت اطلاعات گوشی
یک کارشناسان امنیت و حفظ حریم شخصی راهکار‌هایی برای حفاظت از اطلاعات شخصی گوشی شما هنگام استفاده از نرم‌افزار‌ها ارائه کرده است.


تصمیم احسان علیخانی برای رمضان ۹۸ / ماه عسل پخش خواهد شد؟
محمد پیوندی سرپرست گروه سوژه‌یابی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» درباره تکلیف پخش این برنامه تلویزیونی در رمضان ۹۸ توضیحاتی را ارائه داد.


زشت‌ترین صحنه‌ در بلندترین نقطه جهان! + تصویر
در این مطلب تصویری زشت از اقدام تامل برانگیز کوهنوردان را مشاهده می‌کنید.


خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در آینده وجود ندارند!
طبق گمانه زنی ها، اگر شرایط آب و هوایی زمین به همین ترتیب پیش برود، در آینده خبری از بسیاری از خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه‌ای که هنوز از آن‌ها بهره مندیم، نخواهد بود.


اشیاء در زمان سکته چگونه دیده می‌شوند؟ + تصویر
تصویری در شبکه‌های اجتماعی سوژه جهانی شده است که در آن تعدادی اشیا که تشخیص آنان ممکن نیست را به تصویر می‌کشد.


ریشه بحران بازار کاغذ کجاست؟ + جدول
وزارت ارشاد برای کنترل قیمت کاغذ در تصمیمی مقرر کرد واردات کاغذ فقط با تاییدیه این وزارتخانه و از طریق ۱۷ شخص حقیقی و حقوقی صورت گرفت.


توصیه‌های ویژه امام رضا (ع) برای روز‌های باقی مانده از ماه شعبان
همزمان با نزدیک شدن به روز‌های پایانی ماه شعبان، سفارش‌های امام رضا (ع) برای بهره هرچه بیشتر از ایام باقی مانده ماه شعبان منتشر شد.


یادداشت شریعتمداری درباره قتل طلبه همدانی/ آبشخور این شبکه کجاست؟!
بعد از شهادت مظلومانه طلبه همدانی، برخی از عوامل آلوده به وطن‌فروشی که می‌دانستند نفرت‌پراکنی آنان در ارتکاب این جنایت نقش غیر‌قابل انکاری داشته است، کوشیدند تا از خود رفع اتهام کنند!


شگرد‌های گرفتن آب از سیل
در این مطلب یکی از راهکار‌های مدیریت ذخایر آبی به نام استحصال آب را بررسی می‌کنیم و با ابتکار‌ها و رویکرد‌های جالبی که در این زمینه مطرح شده، آشنا خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار