امام جمعه ایلام گفت:نقش اصحاب رسانه در تعامل با مسوولین امانت دار بودن است و باید معیار رسانه‌ها قانون و شرع باشد.

معیار رسانه باید شرع و قانون باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان گفت: نقش رسانه در وضعیت کنونی همان نقش اطلاعات عملیات در زمان جنگ است.

وی افزود: رسانه‌ها ناظر بر واقعیات جامعه هستند و موضع گیری مسوولین و عکس العمل مردم مبتنی بر اخبار است به همین دلیل رسانه می‌تواند جهت گیری و سلایق مردم را تغییر دهد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقد‌ها باید منصفانه و مدافع مردم باشد اظهار کرد: تبعات اخبار انعکاسی ما در روز قیامت نیز بروز خواهد کرد و باید پاسخگو باشیم.

کریمی‌تبار  اضافه کرد: افتخار من خدمت گزاری به مردم ایلام است و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهم کرد.

وی با اشاره به اینک به دادستان توصیه شده که در چهار چوب قوانین پیش روند و اگر لغزشی صورت گیرد با آن برخورد شود گفت: شیوه‌ی مدیریتی امام علی (ع) این بود که سخت‌ترین برخورد‌ها را با مدیران متخلف داشت به طوری‌که آن حضرت فرمود: بگردانید این فرد را و رسوایش کنید.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه هیچکس حق ندارد از ارتباط با من سو استفاده کند اظهار کرد: هم اکنون در استان شاهد فضای مطلوبی هستیم و باید با استفاده شخصی از بیت‌المال برخورد شود، زیرا در فشار‌های اقتصادی کنونی مردم تحمل این رفتار‌ها را ندارند.

 کریمی تباردر پایان اضافه کرد: هر محله‌ای باید مسجد محور باشد که در این راستا اقداماتی را در دستور کار قرارداده‌ایم.

 

انتهای پیام/با

صحبت های نماینده ولی‌فقیه استان ایلام  درنشست با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.