مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: جمع آوری پسماند و تنظیف شهری استان ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل امروز در همایش ملی روز شوراها با بیان اینکه در تنظیف شهری همه شهرداری های استان مشکل دارند، گفت: نقشه راه وضعیت پسماند استان تهیه شده و با اجرای آن پسماند و تنظیف شهری در استان ساماندهی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید جمع آوری زباله و دفن بهداشتی پسماند را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند، افزود: اقدامات شهرداری ها در مدیریت پسماند شهری اعم از جمع آوری نخاله، تنظیف به موقع و مرتب شهرها و ورودی های شهر بویژه مکان های گردشگری ملاک عمل ارزیابی قرار خواهد گرفت.

امامی افزود: فرمانداران با نظارت دستگاه های مرتبط از جمله محیط زیست ، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان های مربوطه ضروری است در ارتباط با ساماندهی محل دفن پسماند اهتمام جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: برای ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله و مدیریت پسماند به ویژه در مناطق گردشگری استان کمیته ای متشکل از دستگاه های اجرایی ذی ربط و شهرداری ها تشکیل می شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: طرح های گردشگری و خدمات شهری در اولویت شهرداری های استان بوده و در سال جاری شهرداران موظف به اجرای این طرح ها براساس برنامه مشخص هستند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری زباله و دفن بهداشتی پسماند در اردبیل



برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.