همزمان با هفته معرفی مشاغل هنر جویان رودبار جنوب توانمندی‌های خود در رشته‌های صنایع دستی، خیاطی، معماری، میکانیک، کشاورزی، رایانه، برق، فرش و گلدوزی در ۱۵ غرفه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس محمد شیرازی مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبار در بازدید از نمایشگاه مشاغل بر اهمیت هفته مشاغل تاکید کرد وگفت: معرفی مشاغل، طراحی مسیر زندگی تحصیلی-شغلی دانش آموزان ازطریق آشنایی با شاخه‌ها ورشته‌های تحصیلی درسطح شهرستان ازمهمترین اهداف این هفته است.

وی با بیان اینکه هنرستان‌ها نقش مهمی در دانش بنیان کردن اقتصاد پایدار کشور دارند اظهار داشت:درهنرستان پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی وجود دارد که دانش آموزان می‌توانند پس از فارغ التحصیل شدن مهارت‌های شغلی گوناگونی را کسب  و جذب بازار کار شوند وبه عنوان کار آفرین خود را به جامعه معرفی نمایند.

وی در ادامه گفت: آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف این امکان را به آنها  می‌دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود نسبت به انتخاب رشتة تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقة آنهامی شود، اقدام نمایند.

مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب با تاکید بر اینکه ظرفیت شورای آموزش و پرورش در اختیار رویکرد مبتنی بر اشتغالزایی هدفمند است، اظهار کرد: کمک به دانش‌آموزان در انتخاب رشته‌های تحصیلی، متناسب با استعداد، رغبت و نیاز‌ها و امکانات جامعه و تقویت و توسعه فرهنگ کارآفرینی و خود‌اشتغالی دانش‌آموزان از وظایف مهم این مشاوران است.

لازم به ذکراست همزمان با هفته معرفی مشاغل هنر جویان رودبار جنوب توانمندی‌های خود در رشته‌های صنایع دستی، خیاطی، معماری، میکانیک، کشاورزی، رایانه، برق، فرش و گلدوزی در ۱۵ غرفه به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ی

معرفی مشاغل هنر جویان رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار