معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت:مشکلات با همکاری که در استان و کشور بین مردم و مسئولین وجود دارد رفع خواهد شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،، حسنعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری بعد از ورود به استان گلستان وارد شهرستان رامیان شد.

کلنگ زنی ساختمان خانه مسافر شهرداری دلند یکی از برنامه‌های معاون پارلمانی رئیس جمهور است که دقایقی قبل انجام شد.

همچنین بخش آی سی یو بیمارستان حضرت معصومه (س) شهرستان آزادشهر نیز با حضور امیری افتتاح و از دیگر بخش‌های این بیمارستان نیز بازدید شد.
 
امیری با حضور در مسجد اهل سنت روستای رضاآباد فندرسک شهرستان رامیان گفت: بسیاری از مشکلات زیست محیطی و خشکسالی‌هایی که در سال‌های اخیر به وجود آمده با برنامه ریزی‌های معمولی قابل حل نبود.

وی افزود: آنچه که در شهرستان رامیان و استان گلستان قابل لمس بود همراهی شیعه وسنی  برای کمک رسانی به سیل زدگان بود و انسان دوستی، نوع دوستی و اتحاد و انسجام در استان بار‌ها تکرار شده است و بی شک مشکلات با همکاری، همدلی و همراهی که در استان و کشور بین مردم ومسئولین وجود دارد رفع خواهد شد .

وی گفت : مردم ایران در طول تاریخ ثابت کردند که تسلیم استکبار جهانی نخواهند شد و مردم و دولت در کنار هم هستند.

وی با بیان اینکه دولت در کنار مردم است و در تمامی مشکلات و تحریم‌ها در کنار مردم خواهند بود، گفت: مردم اثبات کرده اند که هر موقع به پشتیبانی آنان نیاز باشد در صحنه حضور داشته اند وبرای پیشرفت کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و داشتن چنین ملتی باعث فخر و مباهات است.

وی همچنین از زحمات روحانیت اهل سنت منطقه بخصوص مرحوم مولوی جمالزایی که محور وحدت در منطقه بود یادی کرد و از مشکلات مردم جویا شد .


از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون پارلمانی رئیس جمهوری بازدید از مناطق سیل زده گلستان است.
 
انتهای پیام /گ
 

حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور درگلستان

برچسب ها: رییس جمهور ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.