دیدار رئیس دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشورامروز رئیس دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور با مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور دیدار کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امروز  رئیس دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور با یکدیگر دیدار کردند .
محمود ادیب رئیس دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در دیدار با محمدعلی کیانی مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ضمن معرفی ادارات زیر مجموعه، به تشریح اهداف و برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد با فعالیت مجدد جلسات شورا و تعامل و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سایر مراجع ذیربط، برنامه‌های این دبیرخانه در جهت ارائه تسهیلات بیشتر به ایرانیان خارج از کشور و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، فنی و اقتصادی آنان محقق گردد.
ادیب در ادامه از تلاش برای ترغیب نسل‌های دوم و سوم ایرانیان به ارتباط گسترده با سرزمین مادری و استفاده از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج از کشور سخن گفت.
وی مطالعه و شناسایی دقیق نیاز‌های ایرانیان مقیم را با توجه به ترکیب جمعیت، تمرکز قومیتی، تنوع فرهنگی و مسائل روانشناختی برای تقویت باور‌های ملی و مذهبی آنان و تصمیم گیری مناسب در اعزام هدفمند گروه‌های فرهنگی و هنری به خارج از کشور را بسیار موثر دانست.
محمد علی کیانی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، افزود: این سازمان از هیچ گونه تلاشی در جهت پیشبرد اهداف دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار