تصاویری جالب از دریایی پر از زباله در آمریکا +فیلم

ویدئویی جالب از منطقه‌ای در آمریکا را مشاهده می‌کنید که در آن سطح دریا مملو از زباله است.

تصاویری جالب از یک ساحلی پر از زباله در امریکا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این خبر ویدئویی را مشاهده می‌کنید که شاید در نگاه اول فکر کنید مربوط به دریایی در یکی از کشورهای جهان سوم است، اما در حقیقت یکی از دریاهای آمریکا را نشان می‌دهد که مملو از زباله است و عجیب اینکه به قدری حجم  زباله زیاد است که به طور کامل سطح آب پوشانده شده است.

این آبها، در نزدیکی آمریکا و پر از زباله‌های پلاستکی است که هزاران سال طول می‌کشد تمامی آنها تجزیه شوند.

نکته جالب در رابطه با این فیلم این است که اگر چنین اتفاقی با این وسعت در ایران رخ می‌داد، از نظر برخی نشانه‌ای از بی‌فرهنگی و سوژه‌ای برای خودتحقیری بود و سلبریتی‌ها با انتشار پست‌ها و توییت‌هایی در این رابطه اقدام به بی‌فرهنگ جلوه دادن مردم ایران می‌کردند و کشورهای غربی را را مهد تمدن می‌دانستند.

در ادامه ویدئویی جالب از دریا را مشاهده می‌کنید.

انتها ی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
البته توجه داشته باشین زباله هایی که تو دریاهای نزدیک آمریکاست، لزوما توسط آمریکاییها به دریا ریخته نشده. جریانهای آبی باعث جابجا شدن زباله ها به میزان هزاران کیلومتر میشه. حتی توده های بزرگ زباله در اقیانوسهای جهان شناسایی شده که دائما در کل اقیانوسها و دریاها در حال جابجا شده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای داد از این مهناز افشار!!!!کجا بودی سلبریتی جان؟اینو ندیدی؟ منظورم اینه که بری اونجا دور دور بعد یه سلفی بگیری و یه پست بذاری که حزب اللهی های آمریکا پارسال محرم موقع پخش نذری آشغالشونو ریختن تو دریا... آخه چرا اینقد بی خبری تو؟ یا نه اونا هرکاری کنن اشکالی نداره فقط کافیه یه نذری بخاطر امام حسین تو کشور پخش بشه و شما زمین و زمانو بهم بریزی؟؟
آخرین اخبار