رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش گفت: بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران از امروز به مدت دو روز با حضور صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی در دانشگاه یزد در حال برگزاری است.

بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران در یزد آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدتقی صادقی رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش گفت: بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران از امروز به مدت دو روز با حضور صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را گسترش دانش فنی از طریق تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین بحث و تبادل نظر در زمینه راهکار‌های موثر در نقش آفرینی بیشتر دانشگاه‌ها در توسعه پایدار برشمرد.

رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش افزود: همزمان با برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و میزگرد‌های تخصصی و مسابقات و چالش‌های علمی و صنعتی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود.

صادقی محور‌های همایش را الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و صنعت و اقتصاد برق عنوان کرد و ادامه داد: آغاز عملیات احداث ساختمان دانشکده‌های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر و امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده‌های مهندسی برق دانشگاه یزد و دانشگاه صنعتی شریف از برنامه‌های جانبی این همایش است.

وی افزود: در این همایش دو روزه کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و میزگرد‌های تخصصی و مسابقات و چالش‌های علمی و صنعتی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران با حضور صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی در دانشگاه یزد درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

آغاز به کار بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار