رئیس اداره اوقاف کاشان از ارسال یک هزار بسته لوازم‌التحریر از محل موقوفات شهرستان کاشان ویژه مردم مناطق سیل زده خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف کاشان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در مرحله دوم از کمک‌های مردمی یک هزار بسته لوازم‌التحریر از محل موقوفات شهرستان کاشان ویژه مردم مناطق سیل زدگان کشور به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و ارسال شده است.

وی ضمن اشاره به نیاز مردم آن مناطق به مواد غذایی افزود: به دلیل نیاز شدید هموطنان سیل زده به اقلام خوراکی محموله هفت تنی ارزاق از محل موقوفات منطبق شهرستان کاشان شامل برنج، ماکارونی، شکر و ... به ارزش حدود چهارصد میلیون ریال به استان لرستان انجام شد.

رئیس اداره اوقاف کاشان با بیان اینکه بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته این محموله لوازم‌التحریر تهیه و ارسال شده است، ابراز داشت: با گذشت روز‌های متمادی و امدادرسانی‌های مختلف به هموطنان عزیز تهیه لوازم‌التحریر برای فرزندان میهن عزیزمان به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری به چشم می‌خورد، این اداره بر آن شد تا گامی دیگر برای رفع نیاز سیل زدگان و کاهش رنج آنان شود.

وی گفت: اداره اوقاف کاشان و تمامی ارگان‌های دولتی و غیر دولتی شهرستان کاشان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن‌ها به مناطق سیل زده کشور بخشی از آلام و درد مردم آن مناطق را کاهش دهند.

انتهای پیام/م

 

ارسال کمک های مردمی کاشان به مناطق سیل زده

برچسب ها: سازمان اوقاف ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.