حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، دقایقی پیش در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب بازدید کردبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، دقایقی پیش با حضور در نمایشگاه کتاب تهران از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید و با ناشران و غرفه داران گفتگو کرد. 

او در نمایشگاه کتاب، از غرفه های انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مرکز مطالعه پژوهشی روایت ۲۷ بعثت، مرکز فقهی ائمه اطهار، مرکز طبع و نشر قرآن کریم و سروش بازدید کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار ما درباره سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: فکر می کنم نمایشگاه امسال با سال گذشته خیلی فرق دارد. نوع بازدید کننده ها هم تغییر کرده است و کمتر کسانی را می بینم که حجابشان مناسب با اسلام نباشد. بیشتر خانم ها محجبه هستند و کتاب جستجو می کنند و صرفاً برای تماشا نیامده اند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب جزو کارهای بسیار خوب نظام مقدس ماست. فرصتی پیش آمده تا کسانی که فرصت ندارند، یک به یک به این کتابخانه و آن کتابخانه بروند، اینجا بیایند و ناشران هم خواسته مخاطبان را برطرف می کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری درباره مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه گفت: کشور چین کشور مهمی است؛ از آقای صالحی وزیر شنیدم که بسیاری از افراد از چین در این نمایشگاه شرکت کرده اند. هرچیزی که مناسبات بین دو کشور را تقویت کند، خوب است.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار