مهدی علیاری، سعید عبدولی و محمد رضا گرایی سه فرنگی کار کشورمان هستند که توانستند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرند.

اظهارات فرنگی کاران کشورمان پس از درخشش در مسابقات آسیاییبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علیاری، سعید عبدولی و محمد رضا گرایی سه فرنگی کار کشورمان هستند که توانستند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرند.

علیاری: شرمنده کادر فنی و مردم شدم

مهدی علیاری دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ گفت: من شرمنده هستم، هیچ حرفی ندارم باید طلا می‌گرفتم. فقط سر یک حادثه، کشتی ما قبل فینال را واگذار کردم و شرمنده کادر فنی و ملت عزیز ایران هستم.

وی درباره وضعیت آینده کشتی خود گفت: قول شرف می‌دهم که ان شا الله در مسابقات بعدی جبران کنم.

عبدولی: مدالم را به همسرم تقدیم می کنم

سعید عبدولی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ گفت: خدا را شکر توانستم بعد از ۵، ۶ سال فینالیست شوم و مدال طلا را بگیرم.

وی گفت: این مدالم را به همسرم تقدیم می‌کنم در این سال‌ها خیلی سختی کشیده است.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ ادامه داد: من دارای ۳ فرزند هستم که مسئولیت نگهداری آن‌ها بر دوش همسرم بود، زندگی کردن با یک ورزشکار حرفه‌ای خیلی سخت است و از همین جا می‌خواهم مدال طلا را به همسرم تقدیم کنم.

عبدولی درباره وضعیت آینده کشتی خود گفت: ما در آینده مساقات جهانی را در پیش داریم و من امیدوارم که بتوانم در مسابقات جهانی هم به مقام و جایگاه خوبی دست پیدا کنم.

گرایی: تلاش می کنم طلای خود را در مسابقات جهانی نیز تکرار کنم

محمد رضا گرایی دارنده دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ گفت: خدا را شکر توانستم مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ را کسب کنم. من خیلی زود به این وزن آمدم. سال گذشته در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و امسال به وزن ۷۲ کیلوگرم آمدم.

گرایی درباره حریفان خود گفت: حریفان خوبی داشتم. کشتی گیر ازبکستان که در دور اول با او مسابقه داشتم  مدال طلای جوانان جهان را در کارنامه خود داشت. کشتی گیر قزاقستان که در دور دوم با او مسابقه داشتم دارنده مدال برنز و نقره جهان بود و در مسابقه فینال نیز که با حریف چین داشتم خدا را شکر توانستم او را شکست داده و به مدال طلا دست پیدا کنم.

گرایی درباره وضعیت آینده کشتی خود گفت: ان شا الله بتوانم این موفقیت را ادامه دهم و در مسابقات جهانی نیز موفق باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار