قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان گفت: ۴۲ هزار و ۵۳۹ حامی حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۹۴۸ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۲۶ هزار و ۹۵ حامی حمایت می‌شوند.

وی به اجرای طرح محسنین توسط این نهاد به‌منظور رسیدگی و حمایت از فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود: ۱۳ هزار و ۳۸۷ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۹ هزار و ۳۷۳ نفر از این فرزندان توسط ۱۶ هزار و ۴۴۴ حامی حمایت می‌شوند.

روستایی بابیان اینکه چهار هزار و ۱۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت خوب خیران و جذب حامی برای این فرزندان خانواده‌های نیازمند بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

وی از رشد ۱۲۲ درصدی درآمد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: حامیان ایتام و فرزندان محسنین سال گذشته ۳۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود کمک کردند.

روستایی افزود: بسیاری از حامیان نیکوکار علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، در زمینه‌های مختلف ازجمله سبد غذایی، پوشاک، جهیزیه، درمان، تحصیل، مسکن، فرهنگی و آموزشی نیز فرزندان معنوی تحت تکفل خود را حمایت می‌کنند.

وی گفت: به منظور سهولت در کار، حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و با شماره‌گیری کد #۰۰۲۵*۷۴۱*، نصب اپلیکیشن سکه بر روی تلفن همراه خود، مراجعه به سایت کمیته امداد و یا از طریق خودپرداز بانک ملت کمک‌های خود را به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود واریز کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان در ادامه به روش‌های مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و حامیان نیکوکاری که قصد مشارکت در این طرح‌ها رادارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در محل سکونت خود، پایگاه‌های ویژه این نهاد در مناسبت‌های ملی و مذهبی، آدرس اینترنتی http://mohsenin.ir و یا از طریق تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷۷ در این طرح‌های خیرخواهانه مشارکت کنند.

 با تلاش‌های انجام‌شده رتبه حوزه اکرام ایتام کمیته امداد استان کرمان سال گذشته از رتبه سی‌ام کشوری به رتبه دوم ارتقاء یافت.
انتهای پیام/ی

ارتقا رتبه جذب حامی استان کرمان در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار