دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود بار دیگر از نیویورک تایمز انتقاد کرد.

گلایه ترامپ از نیویورک تایمز بخاطر عذرخواهی نکردن از او!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود بار دیگر از نیویورک تایمز انتقاد کرد.

ترامپ نوشت: نیویورک تایمز بابت کاریکاتور وحشتناک ضد یهودی‌اش عذرخواهی کرد، اما از من بخاطر همه اخبار جعلی و فریبکارانه‌ای که هر روز علیه من منتشر می‌کردند عذرخواهی نکرد. آن‌ها به پایین‌ترین سطح خبرنگاری رسیده‌اند و قطعا نقطه‌ای پست در تاریخ نیویورک تایمز است.

روزنامه نیویورک تایمز به تازگی یک کاریکاتور جنجالی درباره پیروی کورکورانه دونالد ترامپ از بنیامین نتانیاهو منتشر کرد. نیویورک تایمز در این کاریکاتور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هماننده یک سگ و دونالد ترامپ را یک انسان نابینا به تصویر کشیده بود که در حالی که عینک بر چشم زده، قلاده نتانیاهو را در دست گرفته است. در پی هجمه لابی‌های صهیونیستی این کاریکاتور از وبسایت این روزنامه حذف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
هی ترامپ : کمی از حماقت دست بردار در نقد تلخ اما حقیقت نیویورک تایمز از جنابتان چقدر عصبانی و ناراحت شدی؟؟؟ درست به همین اندازه وقتی که منتقد و روزنامه نگار واشنگتن پست بنام جمال خاشقچی توسط عربستان کشته شد و در اسید حل شد و جناب احمقت حمایت از محمدبن سلمان کردی هیئت تحریریه و مدیر انتشاراتی این روزنامه از تو عصبانی شد بنابراین چرا ناراحتی؟؟ اینکه دیگه ناراحتی و گلایه نداره این کار به آن کار در عوض که گله نداره..........
آخرین اخبار