آخرین بازی در مقدماتی زیر ۱۹ ساله‌های فوتبال دختران آسیا امروز برگزار میشود که در این دیدار سخت ۴ فوتبالیست دختر مازندرانی برای کمک به صعود تیم ملی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال دختران ایران در هانوی، برای رسیدن به مرحله نهایی قهرمانی آسیا با ۴ مازندرانی خود به میدان می‌رود که که تنها راه صعود تیم ملی شکست دادن لبنان با تفاضل گل بالا و شکست ویتنام مقابل کره جنوبی است.

بازی اول با ویتنام میزبان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که گل آن دیدار را زهرا خدابخشی کاپیتان بابلی تیم ملی زد و ویدا و کیمیا رعیت پرور از قائمشهر نیز در میدان بودند اما کیمیا رحیمی نیا از بابل در این دیدار به میدان نرفت.

در مسابقه دوم دو به صفر مغلوب کره جنوبی شدیم که صعودش را با برتری ۹ به صفر در بازی اول مقابل لبنان و همچنین پیروزی برابر ایران قطعی کرد.

حالا در روز آخر این گروه، کره باید ویتنام را شکست دهد در حالیکه ویتنامی‌ها ۴ به یک لبنان را برده اند و با تساوی هم به عنوان تیم دوم صعود می‌کنند، ولی اگر ببازند، ایران باید با گل‌های زیاد لبنان را شکست دهد. حداقل پیروزی با اختلاف ۴ گل نیاز است تا ایران به دور بعدی برسد.

حالا نگاه‌ها به یاران خدابخشی است تا یک قدم بزرگ بردارند و اولین حضور در مرحله نهایی آسیا را محقق کنند.
انتهای پیام/س
 
 

راه دشوار صعود تیم ملی دختران با حضور مازندرانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.