یکی از مقامات بهداشت فدرال آمریکا گفت مجموع موارد ثبت شده بیماری سرخک در سال جاری میلادی در این کشور به ۷۰۴ مورد رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقامات بهداشت فدرال آمریکا روز دوشنبه گفت، ۷۸ مورد جدید از بیماری سرخک در هفته گذشته در آمریکا ثبت شده که مجموع موارد ثبت شده را در سال ۲۰۱۹ به ۷۰۴ مورد رسانده است.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا، از زمان شمارش اخیر موارد سرخک در روز چهارشنبه که ۶۹۵ مورد گزارش شده بود، این رقم ۱.۳ درصد افزایش یافته است. در حدود ۲۲ ایالت آمریکا موارد بسیار مسری و در بعضی مواقع کشنده را ثبت کرده اند.

طبق اعلام مقامات فدرال آمریکا، شیوع سرخک از زمانی که ۸۲ نفر در سال ۲۰۱۸ و بیش از ۴۰ نفر در سال ۲۰۱۹ این بیماری را از کشور‌های دیگر وارد آمریکا کردند، تشدید شده است.

اکثر این افراد از اوکراین، اسرائیل و فیلیپین وارد شده اند. این بیماری در میان کودکان واکسینه نشده به سرعت پخش شده است. به گفته مقامات آمریکایی، اکثر موارد سرخک در شهر نیویورک گزارش شده به طوریکه در آن بیش از ۳۹۰ مورد سرخک از ماه اکتبر ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
در سال2019 ؟؟ در کشور پیشرفته آمریکا؟؟ اینها که همیشه مدعی هستند برترین در جهان هستند و کسی به گردپای آنان در تکنولوژی و پیشرفت نمیرسد؟؟؟
چه شد؟؟هان؟؟؟
آخرین اخبار