به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز شوراها درمراسمی از شوراهای اسلامی شهرستان مهاباد تجلیل شد.

 امام جمعه مهاباددر گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گرامیداشت روز شوراهای اسلامی در مهاباداز مهاباد، در این مراسم با اشاره به اهمیت مشورت و شورا در دین اسلام گفت: دین اسلام مسلمانان را به مشورت و تشکیل شوراها برای انجام تصمیم های مهم توصیه کرده و نامگذاری یکی از سوره های قرآن به نام شورا نیز نشانه اهمیت آن در دین اسلام است.

ماموستا امامی افزود: تشکیل شوراهای اسلامی را  نماد عینی مردم سالاری دینی، مظهر اراده مردم و تبلورحضور و مشارکت جمعی درعرصه تصمیم سازی جامعه دانست.

فرماندارشهرستان مهاباد هم در این مراسم گفت: بی شک شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد و پارلمان محلی با بهره مندی از ظرفیتهای مدیریتی و منابع انسانی، نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، و رفاهی مردم دارند.

ایرج شجاعی افزود: تجربه نشان داده است اگر امور به مردم واگذار شود نتیجه بهتری به دست می آید و شوراها به عنوان نماینده مردم در اجرای امور و کارهای هر شهر یا منطقه   می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

محمودزاده، نماینده مردم مهاباد درمجلس شورای اسلامی هم گفت: با همکاری شوراهای اسلامی سال گذشته بیش از 300 میلیارد تومان اعتباردر بخش عمرانی جذب شده است.

انتهای پیام/ع

مراسم گرامیداشت روز شورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.