معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با همکاری دستگاه‌های مسئول و کمیسیون‌های کارگری در اجرای سیاست‌های دولت این استان در بخش مطالبات کارگری کمترین معوقه‌ها را دارد.

استان بوشهر کمترین معوقات کارگری را داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی درآئین تجلیل از کارگران در دشتستان افزود: در برخی استان‌ها معوقه‌های کارگری از جمله مشکلات آن‌ها به شمار می‌رود این درحالی است که دراستان بوشهر کمترین مشکلات مربوط به این بخش است.

وی تاکید کرد: نمی‌گوئیم هیچ مطالبه‌ای در بخش کارگران در استان بوشهر وجود ندارد، اما این استان در این زمینه با توجه به وجود صنایع بزرگ نفت، گاز، پتروشیمی، هسته‌ای و. شرایط بهتری دارد.

خورشیدی بیان کرد: خواسته استان بوشهر به حداقل رساندن مطالبات کارگری و داشتن کمترین تعویق در این بخش است.

وی تاکید کرد: احقاق حق کارگران، تامین حقوق ملت است و براساس تاکید مدیریت ارشد استان ذره‌ای در این زمینه عقب نشینی نمی‌کنیم.

وی افزود: در سال رونق تولید اهمیت کار کارگران در اعتلای نام ایران به روشنی مشخص است و ارزش افزوده هرکشور وابسته به کاری است که کارگران انجام می‌دهند.

خورشیدی بیانکرد: تلاش مدیران استان بوشهر برآوردن آنچه که زیبنده کارگران است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این آیین گفت: با وجود همه مشکلات عزم و اراده مسئولان کشور کمک به مردم است.

حجت الله مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون با ۴۵۰ شعبه و باجه در سطح کشور ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پارسال پرداخت کرد.

وی بیان کرد: براساس برنامه توسعه ۲۵ درصد اقتصاد ملی باید مربوط به بخش تعاون باشد که تنها پنج درصد از این سهم محقق شده است.

مهدیان افزود: از این میزان تسهیلات پرداختی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به استان بوشهر است که تلاش می‌شود این میزان در سال جاری به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای بهبود وضعیت پرداخت تسهیلات به مشتریان انتظار می‌رود استان بوشهر نیزمنابع بانک را تقویت کند.

مهدیان افزود: هدف بانک توسعه تعاون تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی، کوچک و تعاونی هاست.

در این آئین از کارگران نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/م

احقاق حق کارگران، تامین حقوق ملت است

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.