استاندار زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : اگر در واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی ضرری متوجه کارگران باشد به شدت برخورد خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، استاندار زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در شرکت ملی سرب و روی ایران برگزار شد ، با اشاره به تلاش استان برای رونق تولید و اشغال گفت: اگر در واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی ضرری متوجه کارگران باشد به شدت برخورد خواهم کرد.

حقیقی افزود:باید هرنوع واگذاری به دور از هرگونه اضطراب و استرس و به نفع کارگر باشد تا شاهد بالا رفتن راندمان تولید باشیم.

شرکت فرآیند رشد، شرکت قطعه سازی ایران پالاد و پالاد هواساز، شرکت کالسیمین و شرکت ملی سرب و روی ایران واحد‌هایی بودند که استاندار زنجان و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قبل از جلسه از آن‌ها بازدید کردند.

عدم پرداخت مطالبات این واحد‌ها، بدهی معوق بانکی و تامین اجتماعی، بدهی مالیاتی، تامین مواد اولیه از اهم مشکلات این واحد‌های تولیدی بود.

پرداخت تسهیلات نوسازی وبازسازی ماشین آلات به شرکت فرایند رشد، تامین پرمنگنات واحد‌های تولیدی، تقسیط بدهی‌های معوق بیمه وهمچنین تعین تکلیف بدهی شرکت ایران پالاد و پالاد هواساز، پیگیری برخی از درخواست‌های شرکت ملی سرب وروی از جمله واردات باتری فرسوده از دیگر کشور‌ها و ایجاد اطمینان و آرامش کارگران در شرکت کالسیمین از مصوبات مهم جلسه امروز بود.

انتهای پیام / ک 

شرکت ملی سرب و روی ایران امروز میزبان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.