فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۳ تن شکر فاقد مجوز حمل و توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با وارد کردن شکر قصد توزیع آن در این شهرستان را دارد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، متهم را که با یک دستگاه خودروی نیسان قصد حمل و جابجایی محموله شکر در این شهرستان را داشت، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن شکر به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال فاقد مجوز حمل و توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از تحویل کالای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان خبرداد وافزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
 
وی با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ
 

شکر قاچاق در قائمشهر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.