نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: اگر فرهنگ عمومی مردم به  سمت تولید برود و همه مسئولان نیز تولید را حمایت کنند نه تنها از سد همه مشکلات موجود عبور خواهیم کرد بلکه ایران با توجه به استعداد‌های طبیعی که دارد می‌تواند به کشوری به قله‌های پیشرفت و اقتدار دست یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتدار ایران یکی از مهمترین موضوعات است چرا که همه امور زیر سایه همین اقتدار و امنیت پیش خواهد رفت و در منطقه قدرت‌های متکی به آمریکا را می‌بینیم که چگونه مجبور به پذیرش حقارت هستند و وقتی که ترامپ می‌گوید گرفتن پول از عربستان برای من از گرفتن پول از مستأجر راحت‌تر است بخاطر ذلالت و خواری آل سعود راهی جز سکوت ندارند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید با تخصص و تفکر پیش برود و همواره به فکر بازخورد مصوبات و میزان تأثیر گذاری آن در جامعه باشد.



انتهای پیام/ز

 

باید عمومی مردم به  سمت تولید برود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.