مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر تا پایان لیگ هجدهم اجازه حضور در تمرینات تیم فوتبال استقلال را ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط این باشگاه گفت: من امین هواداران هستم و باشگاه شخصی نیست و متعلق به هواداران است و هر تصمیمی گرفته شود بر روی هواداران تاثیر گذار است. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند. در اخبار داشتیم که عزیزی با نتایج استقلال از دنیا رفته است و باید منطقی تصمیم بگیریم. من و اعضای هیئت مدیره با همه توان تلاش کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم. قطعا مشکلاتی داشتیم، اما سعی کردیم همه چیز را برطرف کنیم.

5

او ادامه داد: همه کارشناسان و هواداران می‌دانند که نتایج استقلال در خور و شان هواداران و باشگاه بزرگ استقلال نیست و هیچ فردی از این نتایج راضی نبود. شرایط در جدول به شکلی رقم خورد که همه تیم‌ها برای ما بازی کردند، اما ما برای خودمان بازی نکردیم. این تصمیم احساسی و لحظه‌ای نبود و برای پیشبرد کار گرفته شد. شفر تا پایان فصل اجازه حضور در تمرینات را ندارند و قراردادش غیر فعال شده است.

به شفر نامه دادیم به تمرین نیایند

او در ادامه درباره حضور شفر در محل تمرین، اظهار کرد: به شفر نامه رسمی دادیم به تمرین نیایند، اما نامه شاید دیر یا زود رسیده را نمی‌دانم و او تصمیم گرفت به تمرین بیاید و سپس اینجا این موضوع به او ابلاغ شد و او مجموعه را ترک کرد.

با کمترین هزینه و نزدیک به صفر قرارداد شفر فسخ می‌شود

مدیرعامل استقلال درباره فیلمبرداری از حضور نداشتن شفر در تمرین ادامه داد: ما انسان‌های بی تجربه در فوتبال نیستیم و از لحاظ حقوقی همه چیز را بررسی کردیم و با کمترین هزینه و نزدیک به صفر قرارداد شفر فسخ می‌شود. شفر تا امروز مربی ما بود و با او قطع همکاری کردیم. جوانب کار را بررسی کردیم تا مبلغ قرارداد پرداخت شود و از زحمات او تشکر می‌کنم. او مربی بزرگ و با تجربه ای بود، اما توان او در همین حد بود و بیشتر از این نمی‌توانست به ما کمک کند. گزینه‌های زیادی را بررسی و تلاش می‌کنیم تا پیش از پایان فصل و در همین هفته‌ها یک مربی خوب را معرفی کنیم.

مجیدی سرمایه گران قیمت باشگاه استقلال است

فتحی درباره مجیدی اظهار کرد: مجیدی سرمایه گران قیمت باشگاه استقلال است و او می‌تواند سالیان سال روی نیمکت بنشیند، اما او در کمال تواضع به من گفت که نمی‌خواهد سرمربی دائم باشد. ما قصد سوزاندن کسی را نداریم و مجیدی از بزرگان استقلال است.

فتحی: شفر تا پایان فصل اجازه حضور در تمرینات را ندارند و قرارداد ایشان غیر فعال شد

گزینه استقلال قطعا خارجی است

مدیرعامل استقلال بیان کرد: در اطلاعیه باشگاه اعلام کردیم بعد از پایان فصل درباره قطع همکاری با شفر مذاکره می‌کنیم. هواداران به من اطمینان داشته باشند که به طور حتم یک گزینه خوب در حد نام استقلال استخدام خواهیم کرد. گزینه‌های متعددی را پیش رو داریم که بعد از قطعی شدن، به عاشقان استقلال معرفی می‌کنیم. گزینه استقلال قطعا خارجی است که بعد از نهایی شدن آن را اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

همکاری دستیاران شفر با مجیدی

نکونام همکار مجیدی در استقلال

مجیدی برای استقلال شرط گذاشت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
آخه الان در این شرایط موقع تعویض مربی بود یادتان نرفته پارسال استقلال کجای جدول بود و آخر فصل سوم شد الان هم استقلا در مجموع بد نتیجه نگرفته با توجه به بازیهای آسانی که در پیش دارد مدیریت غلط مدیران استقلال را نابود می کنند و سالهای بعد باید تبعات مالی جریمه های اخراج بی موقع را باید مدیران بعدی بپردازند
آخرین اخبار