سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان در راستای محرومیت زدایی شهرستان گرمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در جلسه ویژه بررسی محرومیت زدایی از شهرستان گرمی، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان در راستای محرومیت زدایی از این شهرستان تاکید کرد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست با پرهیز از تقاضا محوری و با تکیه بر پیگیری‌ها و تعهدات اخلاقی به وظایف محوله با جدیت عمل نمایند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل هم در این جلسه گزارشی از تهیه سند توسعه شهرستان و آخرین اقدامات انجام شده در خصوص معرفی پروژه‌های اقتصادی شهرستان گرمی را ارایه داد و افزود: لازم است پیشنهاد‌های تهیه شده در فرمانداری شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی بررسی و تکمیل گردد.

در ادامه جلسه هریک از مدیران حاضر در رابطه با پروژه‌های پیشنهادی خود در خصوص محرومیت زدایی از این شهرستان حول محورطرح‌های تولیدی و اقتصادی در بخش‌های صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی، تعاون و کمیته امداد و شرکت شهرک‌های صنعتی ارائه دادند.

گفتنی است، شهرستان گرمی جزء ۳۱ شهرستان محروم استان‌های سراسر کشور است که به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی انتخاب گردیده است.

انتهای پیام/ح

گرمی جزء ۳۱ شهرستان محروم استان‌های سراسر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.