حجت الاسلام تهامی گفت:ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان غیرعمد یکی از دستاورد‌های ستاد دیه است چراکه اکنون در طول سال شاهد مشارکت خیرین در این امر خیر هستیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت الاسلام سید علی تهامی در دیدار شورای معاونان اداره کل زندان‌ها و اعضای ستاد دیه استان قم با آیت الله سعیدی که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته بدهی ۲ میلیارد تومانی چندین زندانی برطرف شد، گفت: اکنون ۱۵۶ زندانی دارای جرایم غیر عمد با ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی در استان قم هستند.

وی عنوان کرد: در زمینه اشتغال زندانیان در زندان‌های استان قم اقدامات بسیاری انجام گرفته تا زندانیان علاوه بر کسب درآمد بتوانند پس از آزادی در جامعه به حرفه‌ای بپردازند.

مدیرکل امور زندان‌های استان قم تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های بسیاری برای زندانیان به آن‌ها آموزش‌های مختلفی داده می‌شود تا بتوان زندان را به دانشگاهی برای آموزش آن‌ها تبدیل کرد.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰۰ جشن گلریزان در سراسر کشور در طول سال توسط ستاد دیه افزود: ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان غیرعمد یکی از دستاورد‌های ستاد دیه است.

وی بیان کرد: در استان قم ستاد دیه اقدامات بسیاری را انجام داده است از جمله آنکه در جشن گلریزان سال ۹۶ تعداد ۶۸ زندانی با بدهی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

تهامی اضافه کرد: تعداد زندانیان آزادشده در سال گذشته نسبت به سال ۹۶ به میزان ۴۴ درصد افزایش یافته است.

وی یادآورشد: ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان غیرعمد یکی از دستاورد‌های ستاد دیه است چراکه اکنون در طول سال شاهد مشارکت خیرین در این امر خیر هستیم.

انتهای پیام/ح

استان قم ۱۵۶ زندانی بر اثر جرایم غیر عمد دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار