سرهنگ جلیلیان از دستگیری یک سارق منزل که از طریق پشت بام وارد منازل و سرقت می‌شد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوست علی جلیلیان  سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد صبح امروز با تماس تلفنی یکی از شهروندان در جریان وقوع سرقت از پشت بام منزلی در محدوده خیابان نازی آباد قرار گرفتند و تیم عملیات کلانتری در کمترین زمان ممکن برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند. ماموران مشاهده کردند که فردی از پشت بام یکی از همسایه‌ها به داخل خیابان پریده و از محل گریخت.

وی افزود: ماموران به تعقیب متهم پرداخته و پس از مدتی موفق به دستگیری وی شدند. در بازرسی از وسایل متهم، تعدادی اموال مسروقه از قبیل موتور و پمپ کولر، سیم برق، کپسول آتش نشانی، گوشی‌های مسروقه کشف شد.


بیشتر بخوانید: سرقت از منازل بیشتر در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟


سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: متهم برای تحقیقات به کلانتری اعزام شد و علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به ۱۲ فقره سرقت از پشت بام منازل دیگر در محدوده خیابان‌های دستواره، هزار دستگاه و خیابان باغ آذری اعتراف کرد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد و متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، برای گرفتن دستور قضائی به دادسرای مربوط معرفی خواهدشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار