مدیر امور آب و فاضلاب شهر قروه از اصلاح و توسعه ۸.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر قروه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر امور آب و فاضلاب شهر قروه اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی به میزان ۹۴۳،۵۲۹ کیلووات ساعت علیرغم افزایش استحصال و بهره برداری از چاه شماره ۱ جایگزین دلبران نسبت به سال ۹۶ از جمله فعالیت‌های این امور بوده است.

جبار کلوندی افزود: راه اندازی سامانه گندزدایی الکترولیز نمک طعام به روش پیوسته با ظرفیت ۳۵۰ لیتر در ثانیه، شناسایی و قطع ۷۵ رشته انشعاب غیرمجاز و تبدیل ۲۳ رشته به انشعاب مجاز، استحصال ۸.۵ میلیون مترمکعب آب از منابع تولید، واگذاری ۸۹۸ فقره انشعاب آب و۹۹۳ فقره انشعاب فاضلاب در این شهر اشاره کرد.

وی تعویض ۱۰۵۰دستگاه کنتور معیوب مشترکین، نصب ۴۶۱ دستگاه تجهیزات کاهنده در مدارس و ادارات (شامل شیر‌های اهرمی تک پایه و دوپایهوپرلاتور)، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب به طول ۸.۵ کیلومتر، اصلاح و توسعه شبکه آب به طول ۵.۸ کیلومتر و اصلاح ۱۷۹ رشته انشعاب، شستشوی شبکه آب و فاضلاب به طول ۹۷.۵ کیلومتر (شبکه آب ۸/۸کیلومتر و شبکه فاضلاب ۷/۸۸کیلومتر)، همسطح سازی و احداث ۱۱۰ باب منهول از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

مدیر امور آبفا قروه تصریح کرد: همچنین با توجه به فعالیت شبانه روزی سامانه ۱۲۲ (اعلام حوادث و اتفاقات)، این امور نسبت به رفع ۲۳۲۰ مورد اتفاقات شبکه آب و ۸۶۰ مورد اتفاقات فاضلاب اقدام نمود که این امر موجبات رضایتمندی بیشتر شهروندان را فراهم می‌نماید.

کلوندی در پایان خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب شهر قروه تلاش می‌کند با ارتقای خدمات رسانی به شهروندان زمینه رضایت حداکثری مردم این شهر را فراهم آورد.

انتهای پیام/ع

بیش از ۳ هزار اتفاق رفع حادثه شد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.