معاون فرماندار زاهدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان از ۱۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ روز نمایشگاه ضیافت با هدف توزیع مواد غذایی به خصوص کالا‌های اساسی در شهر زاهدان برپا می‌شود.

 نمایشگاه ضیافت به مناسبت ماه رمضان در زاهدان برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،نعمت‌اله نجاری در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان زاهدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان از ۱۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ روز نمایشگاه ضیافت با هدف توزیع مواد غذایی به خصوص کالا‌های اساسی مانند برنج، شکر، مرغ و گوشت منجمد در شهر زاهدان برپا می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری زاهدان با اشاره به اینکه در ایام سال نو ۱۸۰ تن سیب و ۲۴۵ تن پرتقال در شهرستان زاهدان با قیمت مصوب دولتی در میان شهروندان زاهدانی توزیع شد، بیان کرد: از اول بهمن ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال جاری ۹۴۷۶ بازرسی توسط اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت در شهرستان زاهدان انجام شده است.

وی ادامه داد: در پی این بازرسسی‌ها برای ۷۰۶ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند و در ایام ماه رمضان از دهم اردیبهشت‌ماه تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت همزمان با سراسر کشور در شهرستان زاهدان نیز اجرا می‌شود.

نجاری تصریح کرد: باید با توان بیشتری و با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی درست بر چگونگی عرضه کالا‌های اساسی در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان زاهدان نظارت کرئد و با سودجویان و متخلفان بازار به جد برخورد شود.

انتهای پیام/گ

برپایی نمایشگاه ضیافت  در زاهدان

برچسب ها: نمایشگاه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار