فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت:آمریکا و همدستانش به جریان‌های القایی، انحرافی متوسل شده اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی؛ کشور قدرتمندی است و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

آمریکا و همدستانش به جریان‌های القایی و انحرافی متوسل شده‌اند/ دشمن می‌خواهد با فشار‌های اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا اظهار داشت: از اینکه سردار حسین اشتری؛ فرمانده محترم نیروی انتظامی این افتخار را به حقیر دادند که در جمع فرماندهان عزیز و خدمتگزار نیروی انتظامی باشم، خداوند را شاکرم.

وی افزود: گرچه برادران ناجا بعضا از نظر اسمی و شکلی به القاب و صفات خوب بسیاری مشهور هستند، اما حقیقتا سربازان گمنام می‌باشند، صفت "سرباز گمنام"؛ صفت مهمی است، چرا که عمل خالصانه برای خدا و رضایت او انجام می‌شود.

ماموران ناجا سرباز گمنام هستند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با خطاب دادن صفت "سربازان گمنام" به فرماندهان و نیرو‌های ناجا بیان کرد: شما عزیزان در بسیاری از مواقع چونان سرباز گمنام هستید، البته صفات ارزشمند دیگری در شما نیز وجود دارد و برای بنده حضور در چنین جلسه‌ای توفیق است.

سرلشکر پاسدار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی؛ یک نیروی اثرگذار است، تأکید کرد: نیروی انتظامی اثرگذاری مهمی در مسائل اجتماعی و عقیدتی دارد و اینکه با چه روحیه‌ای با آحاد مردم در ارتباط و تعامل باشد بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

رضایتمندی مردم از ناجا بر رضایتمندی از نظام تاثیر دارد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: روش و برخورد حکیمانه نیروی انتظامی به رضایتمندی مردم منتج می‌شود و این رضایتمندی عمومی و مردمی در مسئله مقبولیت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بسیار اثرگذار می‌باشد.

این مقام مسئول با اشاره به مأموریت‌های متنوع نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: ماهیت وظیفه ذاتی و قانونی ناجا به گونه‌ای است که ممکن است هم مورد تهدید و تهمت قرار بگیرد و هم در معرض تمجید و تجلیل باشد.

سرلشکر پاسدار سلیمانی بیان کرد: مدیریت کردن در چنین فضایی کار حساس و مهمی است و در واقع باید بگویم نیروی انتظامی مسئولیت سختی دارد و باید هر لحظه، هر ساعت و هر روز به نیروی انتظامی به خاطر اقدامات مهمی که می‌کند "خسته نباشید" و " خدا قوت" بگوییم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت: دشمنان در صدد هستند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت هایشان بهره می‌گیرند.

ایران به بلوغ نظامی رسیده است

وی با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا و ایادیش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولت‌های نامشروع است، خاطر نشان کرد: آمریکا و همدستانش به جریان‌های القایی، انحرافی و ... متوسل شده اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی؛ کشور قدرتمندی است و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

سرلشکر پاسدار سلیمانی تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه هایش نیز افزایش می‌یابد.

مذاکره در شرایط فعلی به معنای تسلیم است

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلور و عینیت یافته از دین است، بیان کرد: دشمن می‌خواهد با فشار‌های اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق " تسلیم" است، اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، "تسلیم شدن " محض است و قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم.

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از شرایط فعلی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به راهبرد "اقتصاد مقاومتی " عنوان کرد: دشمن با گزینه‌های اقتصادی در صدد تحمیل فشار‌ها به ملت ما است، اما امروز همه کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب می‌بایست عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر "اقتصاد مقاومتی" می‌باشد.

سرلشکر پاسدار سلیمانی تأکید کرد: اگر با تلاش و همت و توجه محض به منویات فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)، دست در دست هم دهیم به ویژه در حوزه اقتصادی، قطعا بار دیگر می‌توانیم دشمن را مأیوس و تسلیم کنیم.

وی تأکید کرد: نعمت وجود با برکت رهبری حکیم و فرزانه را داریم، از طرفی ملت شاداب ما نشان دادند که در هر شرایطی همدل هستند، دیدیم که در حوادث و بلایایی طبیعی چگونه ملت با یکدیگر همدل شدند و در کنار این اتفاق و با اقدامات جریان‌های دینی و انقلابی برای کمک و امدادرسانی به مردم آسیب دیده از سیل، علقه مردم به جریان‌های دینی و انقلابی، چون حوزه علمیه، ناجا، ارتش، سپاه بیشتر شد و عزت این نیرو‌ها افزون شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در همه میدان‌ها و صحنه‌های جهادی، نقش ارزنده، مخلصانه و عاشقانه‌ای دارد، عاشقانه را از این باب می‌گویم که در میدان‌های جهادی حضور داوطلبانه و بی چشمداشت دارد.

سرلشکر پاسدار سلیمانی در خاتمه با اشاره به زحمات بی دریغ نیروی انتظامی، تأکید کرد: به عنوان یک شهروند باید بگویم امنیت و احساس امنیت را مدیون بی خوابی‌های شبانه روزی نیرو‌های پلیس هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردار ما از داعش ایران خسته شدیم:
منظورم ارازل و اوباش که هر روز نا امنی ایجاد می کنند و به مال و ناموس ملت تجاوز می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشا اله از نظر اقتصادی هم به بلوغ برسیم
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما همه مخالف مذاکره هستيم دولت حق مذاکره با آمريکا را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۰:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردار من.مردم دوست ندارن با امریکا رابطه بر قرار شه ولی خود شما به وضوح میبینید که بعضي ها خودشون میگن باید با امریکا رابطه بر قرار شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایران و امریکا هیچ وقت ابشون تو یه چوب نمیره واقعا اونایی رفتند و با برجام و این همه هزینه خودشون و ملت را گذاشتند سر کار دنبال چی بودند خدا عالمه حالا هم تاوانش را فقط مردم باید بدهند ایران و امریکا هر کدوم تو یه فازند مذاکره بینشون معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
هموطن چشم براه
۲۳:۱۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی خود دولت اذعان می کند که صحبت با ترامپ مثل یک کسی که چاقوکش است ، چراظریف در آمریکا درخواست مذاکره می کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام کمی فکر کنی می فهمی علاج مشکلات مذاکره نیست ومی بینی که با یک قدم عقب نشینی دشمن پرو شده و امتیاز های زیادی از ما می خواهد واینها بهانه است تنها راه مقاومت است که برای ما افتخار می اورد دشمن نفس های آخر خود را می کشد واگر توجه داشته باشی در ضعیف ترین حالت قرار دارد اگر نفوذی ها و خیانتکاران نباشند دشمن امیدی به دشمنی وتحریم ندارد دورود برسردارم حاج قاسم ورهبری ودوستداران این کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردار منتظر نامزدی ریاست جمهوری شما هستم تا شما سردار به داد این ملت برسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
قبض آب و برق و گاز و اجاره خانه و اجاره مغازه و خرج خانه و زن و بچه و انتظارات پدر و مادر پیر و گرانی ها و گرانی ها ‌...‌
داغون شدبم به خداوند بزرگ قسم
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۲:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه خبری شده که همه میگند مذاکره نشه. کی چی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
شاید وقتی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ازگرانی وفشار اقتصادی آرزوی مرگ دارم همش فقر وگرسنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مردم خوب وعزیزایران آقاومقتدایمان امروزتنهاست همانندمولایمان علی روزگاری مردم کوفه فریادولایت مداری سردادنداماموقع عمل مولایم علی راتنهاگذاشتندامروزتاریخ درحال تکرارشدن است اگرهوشیارنباشیم همانندمردم کوفه تاقیام قیامت رنگ خوشی وآرامش رانخواهیم دیدای کاش درفضای مه آلودکشوردشمنان داخلی می دیدیم وبه حرف رهبری گوش می دادیم تااین گونه تاوان ندهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ياد بگير هر حرفي رو در زمان و مکان خودش بزني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردارجان بیاییددراقتصاد داخل شویدواگه چندتا محتکروگرانفروشو توملا عام شلاق بزنیذوجریمه کنید کاردرست میشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
یک سوال اساسی ازمسعولان دولت دارم چراهیچ کاری انجام نمی دهیدچراهیچ بازرسی ونظارتی وجودنداردهرکس هرکالای داردبه دلخواهش به فروش می رساندووقتی اعتراض می کنیم می گویندخواست دولت است ،اگردولت گرانی رانمی خواست مثل سال های قبل نظارت راشدت می بخشیدتاعده ای سواستفاده نکنن واقعااگردولت می خواست نمی توانست جلوی این همه گرانی رابگیردچون قیمت های محصولات داخلی هم سربه فلک کشیده ازبرنج ایرانی گرفته تاقندوغیره
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
جاي اين نظرات زير اين خبر نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مذاکره بی مذاکره.
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۹:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا اوضاع عجیبی شده است اما از طریق سیاسی و برنامه بهتر می توان آنرا حل نمود تا برخورد فیزیکی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردار عزیز ، فشار ها را بین مسئولان و ملت تقسیم کنید یعنی مسئولان هشتاد درصد و ملت بیست درصد ، آنگاه ما تا زنده ایم مقاومت می کنیم ،ولی اگر فقط ملت باید هزینه کند ، راه درستی نیست .
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۱:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه دست سردار عزیز هست که فشار را تقسم کنند.
سپاه عزیز،همه کاری برای این مردم می کنند هم توی مرزها می جنگند و امنیت را برای مردم فراهم می کنند.
توی خارج از ایران توی سوریه جان فشانی می کنند تا حتی دشمن به مرزهای ماهم نزدیک نشه و ایران و مرزهاش امن بمونه.
زلزه می یاد اولین ناجی ها و امداد رسان ها هستند.
سیل می یاد همشون توی صحنه هستند.همه کاری بنده خداها کردند.
سیل بند می سازند . پل می سازند . راه می سازند.
قبل از این سیل توی تحریم که هیچ کشوری برای ایران هیچ کاری نمی کرد .قرارگاه سازندگی پالایشگاه می ساخت و راه و مترو و تونل و... می ساخت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
تنگه هرمز راببندید علاج فشارها همین است
Iran (Islamic Republic of)
عمار سید علی
۱۸:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عاشقتم سردار ان شاء الله بزودی با هم در قدس نماز بخوانیم
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۷:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درودبرسردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای سازندگی ایران اسلامی هم سرداران و مدیرانی لازم است همچون سردار سلیمانی ،سردار رضایی و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت روموافقم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
در صورت خواستن و اتحاد همه اقشار ملت، ایران ژاپن را هم پشت سر خواهد گذاشت به لطف و یاری خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
آفرین به سرداران امنیت و آرامش ایران اسلامی.
آمریکا منتظر یک ضربه نهایی است که محو شود و از ابر قدرتی و هیمنه به قعر چاه بیوفتد.
همانطور که ملت در طول تاریخ تسلیم هیچ زورگویی نشدند و شرق و غرب را مبهوت کردند .همینطور هم به تولید و کارخانجات خود رونق میدهند و دست نیاز به سمت دنیا دراز نخواهد کرد و مستقل بر روی ستونهای محکم خود می ایستد.و اینبار جهان را برای همیشه در بهت و حیرت خواهند گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۷:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام وخدا قوت سردار.من تمامی اقدامات و حرفهای فرامنطقه ای شما وسپاه قدس را قبول دارم.اما آیا خبر دارید مایک استعمار قدرتمند دولتی داریم که اجازه رشد نمیده؟؟؟؟من 15 سالی هست که پژوهشگر نفت و انرژی هستم و سه طرح قوی و مورد تایید دارم اما رانتهای موجود اجازه تجاری سازی هیچ یک را نمی دهند فقط با توسعه کسب و کار خدماتی مملکت پیشرفت میکنه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
امریکا هیچ غلطی نمیکند
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاملا حق با سرداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه ی کشورها باهم دارند همکاری می کنند؟؟!!! آیا ژاپن بااون عظمت اقتصادش ، باآمریکا همکاری ندلرد؟؟!" آیاژاپن تسلیم آمریکا شده؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه کم در مورد ژاپن تحقیق کنی می بینی تسلیم شده یا نه...بعدم چه جوری باید همکاری کنیم وحسن نیت مون رو ثابت کنیم ایران به تایید آژانس انرژی اتمی وحتی مسولین اطلاعاتی آمریکا به تمامی تعهداتش بر اساس مذاکرات برجام عمل کرده، اگه این همکاری نیست پس چیه؟؟ شما یه را حل بگو..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
برادر یا خواهر گرامی لارمه بگم که ژاپن کلا مستعمره آمریکا هست و بدون اجازش آب هم نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینها اگه همکاری بودن از برجام خارج نمیشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اونایی که پایین نظر میدن معلومه که شما از مرفهین بی درد جامعه هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردار سلیمانی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مذاکره نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سردار
Iran (Islamic Republic of)
بهروز محمدی
۱۵:۰۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب سردار سلیمانی
باسلام
سه ماه قبل در فرودگاه مهرآباد ، مشکلاتی که بابت تیعیض مذهبی از جانب تعدادی از مدیران نفت برای اینجانب حادث شده است را خدمتتان تشریح نمودم و شما با اعلام برائت از این اعمال ، وعده دادید که اینجانب در معیت شما خدمت وزیر نفت به این مصائب پایان داده شود اما ظاهرا مشغله کاری مانع از آن شده است به وعده خود عمل نمائید امید است مصداق جمله" کریم اذا وعده وفا " باشید
با تشکر
بهروز محمدی
حسابرس داخلی وزارت نفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سردار بی ادعا سردار سلیمانی.ما هرگز در برابر زور گویی ها سر تسلیم خم نخواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سردار بزرگ ایران و اسلام.
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۴:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای کاش ما در اقتصاد هم امثال سردار قاسم سلیمانی داشتیم
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
من شیفته ایشان هستم ولی اقتصاد، کسی رو می خواد که هم متخصص با شد و هم متعهد، سردار جاش قلب ماست ولی کار اقتصاد و اهل باید واگذار کرد.
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط نبرد برای آآآآآزادی فقط ستیز برای مممممیهن فقط مبارزه تا ررررررهایی کامل ازوابستگی فقط حظوردرکارزاربرای ییییییاری مظلوم فقط فریب دشمن برای خلاصی ازکککککید آن فقط جدال باستمگربرای به حقیقت پیوستن آآآآآآآآرزوهای همه انسانهای آزاده فقط مرگ برآآآآآمممممررررریییییککککاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر ذوالفقار سيد علي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
آمريکا و آمريکا پرستان آرزوي مذاکره با ايران را به گور خواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت سردار چشم اميد همه ملت به شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاش غیرت شما سردار عزیز رو خيلي هاي ديگه داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر شرفت سردار..
نه تسلیم نه سازش
مذاکره هرگز
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سردار اگر سپاه نباشد کشور .....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما اتفاقا اهل مذاکره و تعامل سازنده هستیم ، ولی دوره بزن و در رو به لطف و عنایت خداوند تمام شده و باج به هیچ کس جزء خدای عزیز نمی دهیم ، این موجودات انسان نمایی که بر آمریکا حکمرانی می کنند و ایادی و نوچه های آنها قابل اعتماد نیستند
اگر شیطان آدم بشه ، رهبران آمریکا و اسرائیل و وهابی های مزدور نیز آدم خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سردار سلیمانی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۱۳:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مذاکره در این شرایط یعنی شکست چنین چیزی اتفاق نمی افتد
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۷:۰۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
جوون ها نمیتونن ازدواج کنند.تورم بالاست امنیت اقتصادی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۱۹:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
"ع" عزیز، من هم تو همین جامعه هستمو مشکلات رو حس می کنم من هم خودم از آینده شغلی ام می ترسم ولی ما یه بار با آمریکا تو برجام اعتماد کردیم و بی اعتمادی دیدیم حالا آدم عاقل دوباره میره با امریکا مذاکره کنه؟؟ شما تو مرام دوستی از یه نفر بی اعتمادی ببینی دیگه راحت بهش اعتماد نمی کنی چه برسه به این که موضوع بین الملله مشکل بیکاری و گرانی و ازدواج جوونا یه درصدش به امریکا و تحریم برمی گرده بیشترش واسه ضعف مدیریتیه موفق باشی یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما هرگز به امريکا هرگز باج نخواهيم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
زنده باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مردم عمل میخوان نه وعده بخدا خسته شدیم از اینهمه گرونی و شرمنده زن و بچه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما هرگز طرفدار مذاکره نيستيم و نخواهيم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
از طرف خودت صحبت کن ما نه من
آخرین اخبار