ویدئویی که در این خبر مشاهده می‌کنید نشان می‌دهد شهرداری کوهدشت خیابان را با لودر بسته است تا از انتقال یکی از کارکنان خود به کلانتری جلوگیری کند.

تلاش متفاوت شهرداری کوهدشت برای جلوگیری از انتقال یک بازداشتی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرداری کوهدشت در اقدامی متفاوت برای جلوگیری از انتقال یکی از کارکنان خود به کلانتری، خیابان را با یک دستگاه لودر بست. شهرداری کوهدشت دلیل بازداشت را غیرقانونی توصیف کرده و آن را به دلیل جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز توسط نیروی انتظامی دانسته است.

به گفته کاربران فضای مجازی، شهرداری و پلیس این شهر روز گذشته بر اثر اختلاف در تغییر کاربری یک قطعه زمین به مشکل برخورده‌اند.

در حال حاضر ویدئویی از این اقدام عجیب شهرداری کوهدشت در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر بی گناه هستند چرا از پلیس و کلانتری انقدر میترسند کسانی از پلیس و نیروهای امنیتی می ترسند که بقول معروف ریگی به کفششون دارند یا کاسه ایی زیر نیم کاسشونه فقط مجرمان از نیروهای امنیتی و انتظامی پلیس می ترسند اگر نه پلیسهای مقتدر و دانا و با تجربه و مومن و با تقوای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عزیزمان حامیان نظم و ایمن و امنیت تمامی مردم خوب و شریف جامعه هستند خداوند جل جلاله خیر و سلامتی و عزت دنیا و آخرت بهشان بدهد که داده خدا قوتشان بدهد . والسلام و صلوات . التماس دعا از امت حزب الله .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس چرا اینطوری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم ایرانی
۱۵:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به نظر قضیه از یک قطعه زمین فراتر هست که حاضر شده با لودر خیابان رو ببنده. تو این مسائل باید قوه قضیائیه سریع و دقیق وارد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید قوه قضیائیه سریع و دقیق وارد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا که اينم از يه نهاد دولتي