مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به بروز خسارات متعدد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان پس از وقوع سیل گفت: ۷۳۴ کیلومتر از این محورهای تخریب شده ترمیم شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: در نوروز امسال علاوه بر افزایش بار ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان، شاهد وقوع سیل و طوفان و در برخی از شهرستان‌ها بارش شدید برف بودیم که زحمت راهداران را مضاعف کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران استان اصفهان در این مدت ۵۴ جلسه برگزار شده است، افزود: برای جلوگیری از بروز مشکلات ۲۳۴ دستگاه ماشین آلات با ۴۱۸ نفر نیروی راهدار به محل‌های مستعد بحران اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان داشت: در ۱۳۲ مقطع در محور‌های کوهستانی استان اصفهان عملیات ریزش برداری و پاکسازی محور‌های مسدود ناشی از بارندگی انجام شد و ۱۹ محوری که در اثر رانش دچار آسیب شده بودند ترمیم شد.

وی تصریح کرد: ۱۳ مورد راه دسترسی موقت توسط راهداران به صورت مقطعی در این ایام ایجاد و ترافیک تا زمان حل مشکل به این راه‌ها منتقل شد.

خضری با بیان اینکه ۶۹ دستگاه ماشین آلات برای کمک به روستا‌ها و شهر‌ها اعزام شدند، اضافه کرد: عملیات رفع آب‌گرفتگی ۱۵۴ ابنیه فنی، رفع انسداد از ۵۹ محور و ۳۸ هزار متر مکعب خاکریز جهت انحراف مسیر سیل از دیگر اقدامات انجام شده توسط اکیپ‌های راهداری استان اصفهان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ابراز داشت: از ۱۳ فروردین ماه با وقوع سیل در استان لرستان، اکیپ‌های راهداری جهت کمک به بازگشایی محور‌های مواصلاتی استان اصفهان در لرستان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام ماشین آلات راهداری و تجهیزات تمام دستگاه‌ها با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان انجام می‌شود، تصریح کرد: تعدادی از اکیپ‌های راهداری استان اصفهان نیز به یاری هموطنان خوزستانی شتافته‌اند.

خضری ادامه داد: جمعه گذشته نیز عملیات ساخت و بارگیری پل ۴۵ متری جهت نصب در محور‌های سیل زده لرستان به این استان انجام شد.

انتهای پیام/م

 

عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان درهنگام وقوع سیل

برچسب ها: حمل و نقل ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.