مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی با تسلیت عروج مظلومانه حجت الاسلام قاسمی به حوزه روحانیت همدان، از مسئولان مربوطه خواست به شناسایی ریشه‌ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.

تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه کشور به حوزه روحانیت همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی با تسلیت  عروج مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی به حوزه روحانیت همدان، از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، قضایی و مسئول خواست به شناسایی ریشه‌ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.

در این پیام ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوز‌های علمیه و مردم شریف همدان و بویژه حوزه گرانقدر همدان و خانواده ارجمند آن فقید سعید، علو درجات آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

روحانیت و حوزه همواره در خدمت مردم عزیز و تعالی معرفت و معیشت آنان و آرمان‌های والای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و در حوادث گوناگون و ازجمله حادثه ناگوار سیل اخیر در کنار ملت شریف ایران انجام وظیفه نموده، از خطر‌ها استقبال و بدان افتخار می‌کند.

ضمن تقدیر از مردم و دستگاه‌های مسئول، از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی و مسئول انتظار موکد می‌رود به شناسایی ریشه‌ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.

انتهای پیام/ د

تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه کشور به حوزه روحانیت همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار